• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hallo

Inmiddels al een 25 uur met de auto bezig geweest (het gaat traag omdat ik het goed wil doen en ik heb de rupes moeten leren kennen, in deze tijdspanne zit ook het wassen en het kleien gerekend). Het gaat nu heel vlot. De voorbumper moet nog gedaan worden en dan ben ik klaar:). Ik post nog wel een foto van het resultaat een van de volgende dagen als de wagen in de wax staat.

Kort vraagje: De auto hangt op bepaalde plaatsen nog vol met wit polierstof (vooral bij s3 had ik dit en waarschijnlijk ook de combinatie van te veel poliersel te gebruiken in het begin ((ik zat nog in de leerfase)). Deze kan ik er met een microvezel doek afvegen (ze liggen los op de lak)

Is het verstandig om de auto voor het waxen (collinite 845) nog snel te wassen en drogen, zodat de wagen volledig proper is, of is dit af te raden? Een glaze en cleaner zoals lime prime zijn niet nodig voor het waxen als de wagen gepolierd is heb ik gelezen op het forum?