• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dutch

Dutch

Detailing rookie
9 okt 2009
11
0
Hallo allemaal,

mijn naam is Peter en ik kijk alweer 2 weekjes rond op dit forum, en ik moet zeggen dat ik het leuk maar vooral heel leerzaam vind.
Hoe kom ik hier terecht, wel ik heb een collega met een hele mooie seat leon en die auto ziet er altijd tiptop uit en jullie voelen 'm al ik vroeg dus hoe doe je dat in hemelsnaam.
Wel om een lang verhaal kort te maken, hij zij dus kijk maar eens op Carclean.com.
Zo gezegd zo gedaan, en nu ben ik ook besmet. :-" Dat wordt binnenkort een dap bestellen en wat al niet nog meer.:rules
Nu heb ik gelezen dat jullie nogal van foto's houden dus ik ga een poging wagen. Ik moet wel erbij zeggen dat ik me een beetje schaam want dit is dus een typische wasstraat auto geworden al zal je dat op het eerste gezicht niet zeggen.:'(
Maar goed dat is bij deze verleden tijd en ik ga hem straks verwennen met een swirl killer (Dap).:ja
welnu de foto's (hoop ik).
PA120008.webp

PA120010.webp

PA120009-1.webp

PA120006.webp

PA120007-1.webp

Wel dit was het nu even, ik kom straks met de vele vragen, alvast bedankt.

Er gaat niets boven handwassen. Je gaat je auto ook nog eens meer waarderen ,^^
Die swirls uit je kentekenplaat krijg je er ook met de dap niet uit ben ik bang :o)