• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Edje uit Zwolle stelt zich voor.....(met foto's)

Edje

Detailing rookie
21 jan 2010
5
0
Hallo allemaal,

Laat ik mij maar eens even voorstellen en gelijk van de gelegenheid jullie advies/hulp vragen. Ik heb totaal geen ervaring met het wassen en poetsen van een auto. Laat het nog altijd doen in de wasstraat, maar na het lezen van dit forum dus echt niet meer!
Ik ben Edwin geboren in 1975, woon in Zwolle en heb sinds kort een peugeot 407SW.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Graag wil ik deze auto eens goed onder handen nemen. Ik ben al wat bezig geweest met de lederen bekleding maar dit lukt nog niet erg. De bekleding zit onder de vlekken/spatten. (Zie ook de foto's);

Detailfoto #5:

Ik ben bezig geweest met Leather Cleaner - 500ml van AutoGlym maar krijg het er hier niet mee schoon. Heeft iemand nog suggesties?

Verder wil ik de lak eens goed met de hand onder handen nemen. Hier en daar zitten er behoorlijke krassen volgens mij. Is dit met de hand te verwijderen? Zo ja, hoe kan ik dat het beste aanpakken en met welke produkten?

Bijgaande wat detailfoto's van de lak;

Op foto 7 & 9 zijn wat diepere krassen zichtbaar waarvan ik me afvraag of deze wel met de hand te repareren zijn. Op foto 7 zie je de beschadigingen aan de rand van een portier. Op foto 9 een kras op de rechter voor spatscherm.

Ik ben heel benieuwd naar jullie advies en aanbevelingen.

Met vriendelijke groet,