Onderhand aardig wat kunnen stoeien met de Veloce, en moet zeggen dat hij het op de hardere lakken best goed doet, het lijkt of de correctie iets minder is dan de Forza, maar denk dat dat mede komt doordat hij zo netjes finisht, en je daardoor de rest-defecten wat beter en makkelijker ziet.
"Maskeren" doet hij nog net zoveel als iedere andere compound, dus IPA of Eraser gebruiken en daarna kritisch inspecteren is naar mijn mening absoluut noodzakelijk, het kan je lelijk foppen.
Restdefecten die het maskeert komen vaak na een hit Mezzo of Finale ook wel deels boven drijven, maar dat wil je niet, want dan is het te laat.
Op de lakken die minder hard zijn, vind ik hem niet geweldig, gumt erg snel, veel frictie onder de pad, trekken, stoffen etc.
Ik heb daar in het Monello topic ook al een en ander over vermeld, dus ga daar hier niet verder over "klagen".
Verder de DLUX ook al meerdere malen op kunststof gebruikt, en er buitengewoon tevreden over.
Duurzaamheid lijkt goed, time will tell.
Nieuwe aanwinsten:
Handjevol CG handpads, mooi massief, fijne pads.
Nieuwe droogdoek, heb je niet snel te veel van.
Black Light, om eens te proberen, weet nog niet zo goed wat er van te denken, vult iig behoorlijk: