Hi All,
Het is al een tijdje geleden dat ik een update heb laten weten over deze post.
In de zomer vooral bezig geweest met het orienteren op klanten werving, administratie, bedrijfsplan, verzekeringen etc.
Momenteel loopt de administratie naar behoren, alle bestanden die nodig zijn voor de belasting zijn aanwezig.
Klantenbestand is intussen opgelopen naar rond de 20 waarvan 2 al terug zijn gekomen omdat ze tevreden waren.
Visitekaartjes liggen verspreid door de stad in bepaalde zaken en winkels ( tankstations wil helaas niet lukken want dit laten ze niet toe ivm met eigen washboxen )
Volgende stap is het inmekaar zetten van een goed bedrijfsplan zodat KvK aangevraagd kan worden.
Ik ben nog niet over de streep omdat Kvk gelijk betekent inschrijving bij belasting en ik ben van mening dat ik voorlopig nog niet genoeg omzet draai om dit door te geven aan de belasting.
Alle sites zijn online, zowel op google +, facebook als me eigen site ( eigen domein moet nog aangevraagd worden )
Kentekenplaten met bedrijfsnaam zijn besteld zodat de foto's er beter uitzien dan altijd maar de kentekens zwart maken in paint
Nu is het even rustig betrefd klanten, kan met het weer te maken hebben of het is momenteel even een dip.
Plan is om over 5 jaar in ieder geval een werkplaats te hebben die volledig ingericht is voor cardetailing.
MVG Michel Kuijpers