• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een Apeldoornse poetser in aantocht

Tha3ngineer

Detailing trainee
25 mei 2018
4
25
Hallo allemaal. Dit forum een tijdje geleden gevonden en ook maar eens aangemeld.

Ik ben Tom, een motorvoertuig liefhebber uit Apeldoorn.

Op mijn 18e begonnen met motorrijden en daarna ook snel mn autorijbewijs gehaald. Na een tijdje een Civic Mb2 gekocht als eerste auto, die ik lang heb onderhouden en met liefde heb behandeld. Mooi Koni setje eronder gemonteerd en vele jaren met plezier gepoetst, echter kwam dat niet veel verder dan lekker met de hand wassen, kleien en waxen.

Toen ik bijna twee jaar geleden de kans heb gekregen om een youngtimer uit te zoeken, heb ik (met ons eerste kindje op komst) gekozen voor een 5 deurs RAV4, volledig zwart met een lederen interieur. De uitvoering kwam ik in Nederland niet veel tegen, dus stond voor mij wel hoog op het lijstje. Jammer van de auto was wel dat hij in zijn leven vooral veel wassstraten heeft gezien en toen hij twee weken geleden een mega aanval van die pino's heeft gekregen was ik er klaar mee. Tijd om eens wat meer Tlc on de auto te stoppen.
Deze week dus maar mijn eerste grote bestelling gedaan om mee te beginnen :).

Mijn baas heb ik over kunnen halen om een leuke poets machine (Rupes Bigfoot 15) aan te schaffen voor zijn auto collectie, waar ik dan ook mooi mee aan de slag kan.

Ik zal hier op het forum uiteraard de progressie posten, van familiekar naar showroom shiner :p en hoop daarbij hier terecht te kunnen met vragen. We hebben er zin in!
324bb28b1379696151ab539af1df5c38.jpg