• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een kleine introductie

Mijn advies; Jezelf eens verdiepen in de stof, een basis aan kennis opbouwen wat betreft stappen en producten en materialen en dan een tripje naar Carclean.
Wat is anders een deskundige winkel?

Overheen gelezen? :p

Geloof me, als je vrij blanco een winkel in stapt en advies wilt, dan wordt je overdonderd door informatie. (Hoe kort en duidelijk dit ook is) Lees bijv. eens de stappenplannen hier op het forum, welke er voor zowel handmatig als machinaal zijn. --> Link <-- Dan heb je een idee van hoe-of-wat en is je basis gelegd.
 
  • Leuk
Reactions: Timo84
Als fysiek in de winkel langsgaan niet lukt kan je er ook eens een belletje aan wagen.
Ik heb hen onlangs ook gebeld voor advies en ben zeer goed en uitgebreid te woord gestaan aan de telefoon.

PS, welkom op het forum en in de jungle van carcleaning producten ;)
 
Overheen gelezen? :p

Geloof me, als je vrij blanco een winkel in stapt en advies wilt, dan wordt je overdonderd door informatie. (Hoe kort en duidelijk dit ook is) Lees bijv. eens de stappenplannen hier op het forum, welke er voor zowel handmatig als machinaal zijn. --> Link <-- Dan heb je een idee van hoe-of-wat en is je basis gelegd.
Sorry hahaha dacht dat je het forum bedoelde
Was er toen nog niet achter dat er daadwerkelijk een firma mee bedoeld werd,notabene de firma achter dit forum geloof ik
Mijn excuses
 
Oh haha! Je hoeft je niet te verontschuldigen. ;)

Jup, Carclean.com is de winkel en het forum sluit daar bij aan. Vandaar ook mijn advies om je lekker te verdiepen in de stof en als je dan specifieke vragen hebt, kan je ze gelijk hier stellen.
 
Hier op het forum ga je alles vinden wat je nodig hebt alle tips en tricks. Maar snap je gedachte van waar moet ik beginnen. Lees de how 2 was methode door en begin daar mee zou ik zeggen en houdt het gewoon simpel. Betreft de chemical guys zoals hier boven aan gegeven zie je door de bomen het bos niet meer. Zoveel producten voor de zelfde toepassingen. Maar je richte op 1 of 2 merken houdt het wel overzichtelijk. Als je op carclean.com onderaan het merken overzicht bekijkt en bijvoorbeeld voor poorboys of gyeon of een ander merk kiest waar je een goed gevoel bij hebt en je eigen daar in verdiept reviews leest etc wordt het misschien al iets overzichtelijker. Daarnaast zou ik gewoon beginnen met de 2 Bucket manier van wassen en een lekkere shampoo. En voor wat bescherming een detailer (spray wax makkelijk verwerkbaar ) en het daar even bij laten, gaan de weg zal je wel merken dat er voor elk onderdeel specifiek wel iets te vinden is en als je zover bent ben je als flink besmet met het detail virus. Succes met je zoektocht en na je eerste start komt de rest van zelf.
 
Iemand die nog niet precies weet wat ie wil, adviseer ik normaal om naar een detaildemo te gaan, maar vanwege corona zijn die al een paar jaar zeer zeldzaam.
Voordeel van zo'n demo is dat je de spullen daadwerkelijk in gebruik ziet, en in sommige gevallen mag/kun je zelf ook wat uitproberen op een proefpaneel. Alles uitzoeken via het internet is één ding, maar als je niet in de wereld thuis bent, zul je veel horen/lezen wat je niet direct goed kunt plaatsen. Als je zelf bij de actie bent, begrijp je bepaalde opmerkingen beter, en kun je voor jezelf dus een betere inschatting maken.

Ik verwacht dat Carclean dit jaar geen demodag en mogelijk ook geen speciale kortingsdag in de fysieke winkel zullen hebben. Eventuele cursussen zullen waarschijnlijk voorlopig ook nog op een laag pitje staan, maar misschien kunnen @Dibbuz of @Tim daar meer over zeggen.