Zo Cleanwonders;
FOTO UPDATE 12 januari
FOTO UPDATE 11 januari
UPDATE 14 JANUARI
Ik heb zojuist een VW Polo gekocht. Bouwjaar 1992. Model Coupe.
Kleur is lichtblauw metallic. Reeds enige tijd geleden beloofde ik hier een verslag van te gaan maken. Hier dus alvast een topic om het geheel letterlijk te starten. Het gebakje heeft me 500 Euri's gekost.
Historie is mij bekend. Motorisch 100 %. Afgelopen 7 - 8 jaren niet meer gewassen. Alleen afgespoten. Morgen bij daglicht zal ik een foto maken van de toestand op dit moment ( groene aanslag enzovoorts ).
Dus morgen een foto van hoe die nu is ..................
Ik zal het complete detailplan gaan volgen.
Wassen - kleien - cleanen - polishen - glaze - sealant - wax.
Natuurlijk met d'n DAPPERDE 500.
Vermoedelijk doe ik een aantal stappen in DELEN. Ik heb in de middag vaak 1 tot 2 uren vrije tijd. Vandaar ............
Foto's en verslag volgen. Leonneke
FOTO UPDATE 12 januari
FOTO UPDATE 11 januari
UPDATE 14 JANUARI
Ik heb zojuist een VW Polo gekocht. Bouwjaar 1992. Model Coupe.
Kleur is lichtblauw metallic. Reeds enige tijd geleden beloofde ik hier een verslag van te gaan maken. Hier dus alvast een topic om het geheel letterlijk te starten. Het gebakje heeft me 500 Euri's gekost.
Historie is mij bekend. Motorisch 100 %. Afgelopen 7 - 8 jaren niet meer gewassen. Alleen afgespoten. Morgen bij daglicht zal ik een foto maken van de toestand op dit moment ( groene aanslag enzovoorts ).
Dus morgen een foto van hoe die nu is ..................
Ik zal het complete detailplan gaan volgen.
Wassen - kleien - cleanen - polishen - glaze - sealant - wax.
Natuurlijk met d'n DAPPERDE 500.
Vermoedelijk doe ik een aantal stappen in DELEN. Ik heb in de middag vaak 1 tot 2 uren vrije tijd. Vandaar ............
Foto's en verslag volgen. Leonneke