Ik ken iemand die nogal graag vrachtwaggels doet....Tim zei:Ik denk dat de machine alleen handig kan zijn voor grote oppervlakken (boten, caravans, vrachtwagens), maar dan moeten ze de claims wel waarmaken.
Acc_Focus zei:WilBo: je hebt er ervaring mee? en is dit werkzaam? een dap900 ligt gewoon echt goed in de hand, je polsen in een redelijk natuurlijke bocht, met dit ga je toch echt scheef moeten werken? en altijd 5 kilo torsen die geforceerd vooruit wil? lijkt me niet alles.....
ik denk dat dat hun grootste minpunt gaat zijn, je hebt altijd een RAND waar anders gepolijst is,.... ook zie ik niet in hoe je met zo een rol gelijkmatige druk kan uitoefene, met een rotary of da mag er 1 kant zijn in je pad die meer contact maakt, hij gaat toch rond zen as dus hij komt overal bij dit syteem heb je echt een baanvorming....WilBo zei:Wat ik merk zodra je de machine ietwat scheef houd dat je meteen een soort "rand" tekening in het rvs krijgt.
Goed verwoord en kan me door jouw beschrijving goed voorstellen wat je bedoeld. Lijkt me inderdaad zeer vervelend werken.WilBo zei:*Wat ik merk zodra je de machine ietwat scheef houd dat je meteen een soort "rand" tekening in het rvs krijgt.
Dat ik vraag me af wat er gebeurt op autolak met een bepaald toerental en druk.
Acc_Focus zei:bestaat de kans dat CC de machine in huis haalt voor een test? of zeg je van....niet nodig we geloven het toch niet?(of gewoon overbodig? kan ook he!)
Tim zei:Ik zie het voordeel niet
bartr123 zei:Ik ken iemand die nogal graag vrachtwaggels doet....
Rolf zei:... Dus iedereen weet al dingen zeker terwijl ze hem nog nooit gebruikt hebben?? ...
Rolf zei:Denk dat het met die caravan polijstsessie bij CC mischien wel een betere keus was geweest dan een rotary!