LB zei:@Rolf; Dat "wij" niet enthousiast zijn komt denk ik vooral omdat het voor onze toepassing geen handige machine is. Te groot en te zwaar. Zoals aangegeven zou het op bijvoorbeeld de Airstream wel een handig apparaat zijn. Op de gemiddelde personenauto vind ik het geen handig apparaat, maar wellicht wordt ik verrast na een test.
De conclusie dat ie niet handig is op ons formaat auto'tjes had ik zelf ook al getrokken.
"Of het de investering waard is voor onze autotjes, denk het niet, daar is ie te beperkt voor"
Het ging mij meer om de toon hoe sommige reacties geplaatst worden, het is iets anders, niemand heeft het hier ooit in z'n handen gehad laat staan gebruikt maar hebben er wel al een oordeel over.
Dat heeft in mijn optiek niets met "enthousiast zijn" te maken, eerder het tegenover gestelde.
Kan ik me wel eens aan storen, dit gedrag komt wel vaker voor helaas.
Herinner mij een topic over een nieuw product van chemical guy's, ben de naam even kwijt.
Werden ook oordelen gegeven terwijl niemand het ooit gebruikt heeft, wat aan de andere kant dan ook wel bijzonder knap vindt..................... :-"