Beste poetsfreaks, 
Gezien ik volgende week mijn Corsa OPC thuis kan verwachten en ik deze met veel aandacht en liefde wil verzorgen/behandelen is de tijd aangebroken om mij te verdiepen in het detailen.
Al aangeschaft:
Als ik deze wil gebruiken, ter vervanging van welk product zou dit dan zijn, en waar komt deze in het stappenplan.?
Ik sta open voor andere producten/merken en aanpassing van het stappenplan.
Alvast bedankt
EDIT: Ohja, misschien wel handig om te vermelden dat er waarschijnlijk ook gepolijst gaat worden gezien de auto bijna 10 jaar oud is. En wanneer deze gepolijst is (misschien door een mede Twentenaar hier op het forum?) zal er ook een coating aangebracht worden (Nanolex Si3D Ultra Paint Protection Kit). Zijn de hier bovengenoemde producten geschikt om te gebruiken met een coating.?
Gezien ik volgende week mijn Corsa OPC thuis kan verwachten en ik deze met veel aandacht en liefde wil verzorgen/behandelen is de tijd aangebroken om mij te verdiepen in het detailen.
Al aangeschaft:
- HD
- Foamlans
- Voldoende MicroVezel en droog doeken
- Washmitt
- X aantal emmers
- Monello - Artico Magico Snow Foam - 5000ml
- Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 500ml
- Monello - Dolce Verde klei - 150 gram + 100 gram GRATIS
- Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
- Monello - Acquafobia Spray en navulling bundel - 500ml+1000ml
- Monello - Non-Ferro
- Bedekken met een laag Artico Magico Foam
- Afspuiten met HD
- Hardnekkige vlekken + vliegen inspuiten met Non-Ferro
- Wassen met Lavare shampoo
- Afspuiten met HD
- Kleien met Dolce Verde klei + Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
- Afspuiten met HD
- Behandelen met Acquafobia
- Afspuiten HD
- Velgen behandelen met Non-Ferro
Als ik deze wil gebruiken, ter vervanging van welk product zou dit dan zijn, en waar komt deze in het stappenplan.?
Ik sta open voor andere producten/merken en aanpassing van het stappenplan.
Alvast bedankt
EDIT: Ohja, misschien wel handig om te vermelden dat er waarschijnlijk ook gepolijst gaat worden gezien de auto bijna 10 jaar oud is. En wanneer deze gepolijst is (misschien door een mede Twentenaar hier op het forum?) zal er ook een coating aangebracht worden (Nanolex Si3D Ultra Paint Protection Kit). Zijn de hier bovengenoemde producten geschikt om te gebruiken met een coating.?
Laatst bewerkt: