• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste detailbeurt zilvere Opel Astra

Kurtje

Detailing addict
15 jul 2009
217
65
Hey iedereen

Donderdag heb ik een dag verlof, en zou ik graag de nieuwe wagen (zilvere Astra) van mijn ouders eens onder handen nemen. Hij is ongeveer een 3 weken oud en dus nog geen krassen of dergelijke op het eerste zicht.

Nu had ik gedacht aan hetvolgende:

- Wassen met smartwax shampoo, mitt en PB's waffle weave drying towel
- Indien nodig kleien met Smartwax klei en PB's spray and wipe.
- Machinaal de roze Smartwax met de Dap500 op een zwarte CCS pad (om kleine polish te verkrijgen)
- Handmatig de Smartsealant aanbrengen
- Toppen met de Smartconcours paste wax.

Zou dit voldoende zijn? Of zou ik de Smartpolish op een zwarte of wite pad er ook nog tussen moeten voegen voor de Smartwax?
Of kan ik beter de Dodo Juice lime prime gebruiken op zwart gebruiken? (heb beiden ter mijner beschikking)

Grtz
Kurt

ps. heb verder de SSR reeks, pb's black hole en de monello reeks thuis staan. Echter omdat de wagen nog nieuw is heeft hij geen echte correctie nodig...

Kleien zou ik zowieso doen, het kan altijd gladder dan nieuw :)
Verder ben ik niet zo thuis in de Smartwax.
Ik zou Professional Polish doen op zwart, dan White Diamond op zwart, M21 op rood en Col845 op rood of concorso.
Je zal wel analoge producten hebben denk ik
Succes :-)^

dannydehert zei:
Kleien zou ik zowieso doen, het kan altijd gladder dan nieuw :)
Verder ben ik niet zo thuis in de Smartwax.
Ik zou Professional Polish doen op zwart, dan White Diamond op zwart, M21 op rood en Col845 op rood of concorso.
Je zal wel analoge producten hebben denk ik
Succes :-)^

Inderdaad is zo een beetje als de Smartwax combi die ik hierboven heb staan...
Echter alleen heb ik geen glaze ertussen zitten, zou eventueel de Dodo Juice Lime prime kunnen gebruiken voor de Smartwax...
Zal nog wel zien...