• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zilvere Opel Astra

Seaps

Detailing rookie
16 nov 2010
22
0
Beste CC.nl forum leden,

Ik wil vandaag weer een bestelling plaatsen bij CC.nl maar ik weet niet welke wax ik moet bestellen?
Ik heb een zilvere Opel Astra uit '00. alle producten die ik hiervoor besteld heb zijn van Mother's, moet ik nu ook de wax van Mother's bestellen of raden jullie mij een andere wax aan?

Groet,

JZ
 
Dat is sterk budget afhankelijk, maar als je het kan opbrengen neem dan zeker een kijkje bij het Dodo juice gamma. White diamond of Light fantastic.

Niets mis met de mothers uiteraard, maar je hoeft je niet persé bij 1 merk te houden.
 
De dodo's of Mothers zijn inderdaad prima waxen, maar gezien de tijd van het jaar zou ik voor Collinite 845 of 915 gaan denk ik.
 
Ik zou voor de White diamond en Collinite 845 of 915 gaan:ja
Heb zelf een Focus in de kleur moondust zilver en deze producten werken daar zeer goed op.
DSC_0043.jpg
 
Ik heb voor mijn witte wagen enkel ervaring met de Light Fantastic en ik vind dit een erg leuke wax. :)_[]
 
Wij gebruiken op zilveren Astra sport uit '99 voornamelijk de Light Fantastic en de collonite 845
De een voor de glans:heart_eyes: de ander voor de duurzaamheid.:grinning:
 
Niet helemaal lieverd,

Eigenlijk gebruiken we het hele jaar de Dodo Light Fantastic maar s'winters de collinite 845 ivm de standtijd.
Als de Light Fantastic (softwax) op is gaat deze trouwens vervangen worden voor de Diamond White van Dodo (hardwax).

P1070016.jpg


P1060985.jpg


P1060986.jpg