Dit weekend ben ik bezig geweest om de Golf een wat "liefde" te geven :-&
Men neme.... een (extreem) vieze golf IV:
En een berg schoonmaak / poetsmiddel :angel:
Aller eerst waren de velgen aan de beurt. deze konden wel wat aandacht gebruiken
Voor:
Tijdens:
En na:
Hierna werd het tijd om de auto eens goed te wassen.
Ik denk dat de volgende foto meer dan woorden verteld :wink: Dit is het spoel water :bad
Na het wassen kon het echte werk gaan beginnen. Als proef heb ik (een deel) van de motorkap gebruikt.
Dit was al snel duidelijk... Het zwaarste van het zwaarste moet komen om de lak nog enig sinds in orde te brengen :schaam
En de auto verder geinspecteerd op krassen e.d. }w :schaam
Na de "zwaarste behandeling" zag het er nog niet uit... naja van dicht bij i.i.g. niet :-"
Dus tijd voor de volgende stap.
Toen de "gehele auto" afgeplakt waar ik nodig acht :-"
En toen de gehele auto gepoest...
Na dat de achterkant een behandeling heeft gehad...
En tot slot.. het resultaat...
Op het Carclean forum kom je ze erg veel tegen.. dus dacht ga even na apen :wink:
De weerspiegeling op de auto :mrgreen:
En dan wat random shots :rofl:
Gr. Mark
Men neme.... een (extreem) vieze golf IV:
En een berg schoonmaak / poetsmiddel :angel:
Aller eerst waren de velgen aan de beurt. deze konden wel wat aandacht gebruiken
Voor:
Tijdens:
En na:
Hierna werd het tijd om de auto eens goed te wassen.
Ik denk dat de volgende foto meer dan woorden verteld :wink: Dit is het spoel water :bad
Na het wassen kon het echte werk gaan beginnen. Als proef heb ik (een deel) van de motorkap gebruikt.
Dit was al snel duidelijk... Het zwaarste van het zwaarste moet komen om de lak nog enig sinds in orde te brengen :schaam
En de auto verder geinspecteerd op krassen e.d. }w :schaam
Na de "zwaarste behandeling" zag het er nog niet uit... naja van dicht bij i.i.g. niet :-"
Dus tijd voor de volgende stap.
Toen de "gehele auto" afgeplakt waar ik nodig acht :-"
En toen de gehele auto gepoest...
Na dat de achterkant een behandeling heeft gehad...
En tot slot.. het resultaat...
Op het Carclean forum kom je ze erg veel tegen.. dus dacht ga even na apen :wink:
De weerspiegeling op de auto :mrgreen:
En dan wat random shots :rofl:
Gr. Mark