• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Golf IV krassen

Heb je beter resultaat behaald na bezoek CC . Of wat heb je gebruikt en toegepast om de krassen eruit te krijgen
 
Ik ga op de voorgaande reacties af wat betreft de cuttingfactors van de verschillende Spiderpads.

Tijdens de SDD 2015 kreeg ik uitgebreid uitleg en de kans om de Navy Spiderpad te gebruiken. De Scholl-vertegenwoordiger vertelde mij dat de Navy was ontwikkeld omdat de zwartwitte Sandwich nogal snel sleet. Bij deze ontwikkeling brachten zij ook de S20 Black uit als 1-staps compound.

Ik wist dus niet beter dat de Navy inderdaad minder slijt op de rand en dat hij eveneens flink kon corrigeren. (+S3)

Ik wil binnenkort op mijj Rupes 21, op de kleine plate, MF-pads gaan proberen. Naar wat ik hoor, zal dit op een D/A flink kunnen corrigeren en niet zo hard slijten als een Spiderpad. Misschien dat ik dit combineer met een vaste korrel, zodat ik op bikkelharde lakken eerst flink kan corrigeren en daarna kan finishen.
 
Zojuist mijn bestelling geplaatst. Het is de sandwich spiderpad geworden, i.c.m. met s3. Ook nog een fles Black Hole genomen voor de overgebleven swirls, mocht de nieuwe combinatie niet afdoende zijn. :D Daarnaast nog wat leuke andere dingen gekocht, bij CC bestel je toch altijd meer dan je van plan was..:p