• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste hogedrukreiniger kopen

Je verwijdert met HD gewoon zoveel meer vuil dan met een tuinslang. Ik heb geen vergelijkende beelden voor je omdat ik al 10 jaar niet meer zonder HD gewassen heb, maar het verschil is denk ik wel richting de 90-95%.

Hieronder een screenshot van een tijdje terug. Met de tuinslang ga je die grijze waas niet verwijderen. Moet ik wel bij zeggen dat een goede prewash essentieel is, anders heb je nog niet zoveel aan je HD ;).
IMG_9517.webp

Ik snap je punt inderdaad, en dit zal ook ongetwijfeld een feit zijn. Maar je kan het ook andersom bekijken natuurlijk. Met HD de blanke lak eraf spuiten, kwetsbare delen stuk spuiten etc.

Maar hier ben je natuurlijk wel zelf bij en met gezond verstand kom je n heel eind. Maar nu jij weer met dit komt ga ik weer twijfelen of ik geen HD moet kopen: unamused:

Ik hoor deze fabel vaker inderdaad: spuit je niet de lak er af? Nou met een doorsnee consumenten HD en gezond boeren verstand niet echt nee.

Alhoewel je met de vuilfrees een heel eind zou komen :eyes: