Hallo mede forum leden,
Ik heb een paar kleine vraagjes,
Ik ben (dap)per op maandag begonnen met het volledig polijsten van de RS.
Kleien had ik 2 weken geleden al gedaan maar wil voor de winter toch maar de auto, gezien het aanhoudende goede weer, volledig polijsten en in de wax zetten.
Vraagje 1:
Maandag ochtend wassen, drogen, afplakken.
Maandag: in de middag steekt de zon toch aardig de kop weer op in de achtertuin, waardoor ik dan toch weer een beetje benauwd wordt gezien de monello niet in de zon mag worden gebruikt, daardoor dan toch maar weer gestopt.
Hoe gaan jullie hiermee om als je zoals ik in de tuin/straat bezig bent....?
Vraagje 2:
Dinsdag ochtend:
Condens op de auto afgeveegd met diverse droog doeken(monello)
Begonnen met dak en a-stijl doorlopend naar achter, gezien dak en de a-stijl gescheiden zijn door een randje grote pad op dak kleine pad op a-stijl(dit even neergezet voor de beeldvorming)
Oranje + mezzo 2 hits per 50-50 ongeveer daarna wit + finale, meeste swirls zijn nu verdwenen.
Ontvetten doe ik met Gyeon Prep tussendoor na elke hit ,doeken peluche verde.
Dit is wat ik tot een uurtje of half 2 kon doen tot de zon weer in de weg stond, vraag is ben ik nu zo tergend langzaam aan het werk? Ik zie uren voorbijkomen rond de 16 voor een totale detail dus vandaar mijn vraag...
Vraagje 3:
Tijdens het kleien van de gehele auto was ik laatst met pb clay lube bezig, nou was het behoorlijk warm, maar ik heb rond de 750 ml verbruikt voor de auto, is dit veel weinig gemiddeld?
Was blij dat ik nog een liter navulling had
Alvast bedankt voor reakties en input.....
Greetzz Danny
Ik heb een paar kleine vraagjes,
Ik ben (dap)per op maandag begonnen met het volledig polijsten van de RS.
Kleien had ik 2 weken geleden al gedaan maar wil voor de winter toch maar de auto, gezien het aanhoudende goede weer, volledig polijsten en in de wax zetten.
Vraagje 1:
Maandag ochtend wassen, drogen, afplakken.
Maandag: in de middag steekt de zon toch aardig de kop weer op in de achtertuin, waardoor ik dan toch weer een beetje benauwd wordt gezien de monello niet in de zon mag worden gebruikt, daardoor dan toch maar weer gestopt.
Hoe gaan jullie hiermee om als je zoals ik in de tuin/straat bezig bent....?
Vraagje 2:
Dinsdag ochtend:
Condens op de auto afgeveegd met diverse droog doeken(monello)
Begonnen met dak en a-stijl doorlopend naar achter, gezien dak en de a-stijl gescheiden zijn door een randje grote pad op dak kleine pad op a-stijl(dit even neergezet voor de beeldvorming)
Oranje + mezzo 2 hits per 50-50 ongeveer daarna wit + finale, meeste swirls zijn nu verdwenen.
Ontvetten doe ik met Gyeon Prep tussendoor na elke hit ,doeken peluche verde.
Dit is wat ik tot een uurtje of half 2 kon doen tot de zon weer in de weg stond, vraag is ben ik nu zo tergend langzaam aan het werk? Ik zie uren voorbijkomen rond de 16 voor een totale detail dus vandaar mijn vraag...
Vraagje 3:
Tijdens het kleien van de gehele auto was ik laatst met pb clay lube bezig, nou was het behoorlijk warm, maar ik heb rond de 750 ml verbruikt voor de auto, is dit veel weinig gemiddeld?
Was blij dat ik nog een liter navulling had
Alvast bedankt voor reakties en input.....
Greetzz Danny
Laatst bewerkt: