Hier mijn eerste show off.
Jammer genoeg ben ik echt totaal vergeten om vooraf en tijdens wat foto's te maken. Ooit moet ik daar toch een keer aan denken. :|
In dit geval had het niet zoveel uitgemaakt. De auto ziet er altijd schoon uit, dankzij de wasstraat
Gisteren en vandaag bezig geweest, samen met mijn vader aan zijn auto, een Lexus RX400h.
Gisteren:
Gewassen (Dodojuice Born to be Mild, Meguiars' Washmitt en twee emmers)
Kleien voorkant (Meguiars)
Interieur: leren bekleding behandeld (Poorboys World Natural Look)
Polijsten (DAP900, Mezzo op wit, daarna Finale op zwart)
Hierna veel stof op de auto door het polijsten, dus weer afgespoeld, gewassen en afgedroogd.
Glaze aangebracht (DAP900, Dodojuice Lime Prime lite op rood)
Waxen (Dodojuice Purple Haze)
Vandaag:
Gewassen
Kleien (Mother's claybar en Meguiars clay).
Ook bij deze auto had ik met de Mother's clay erg veel residu/marring. Dit viel me al op tijdens het werk aan m'n Aygo. Vreemd, want ik lees alleen maar goede verhalen over de Mother's clay. Als het op is, ga ik een andere clay proberen.
Polijsten (Alleen Finale op zwart, een keuze van de "klant". Dit heeft niet verkeerd uitgepakt, maar ik persoonlijk had graag wat meer winst willen halen door een hit Mezzo op wit)
Weer gewassen.
Glaze aangebracht
Waxen
Door naar het resultaat:
En het verplichte plaatje
Wat mij betreft echt een fantastisch resultaat. De aanschaf van de DAP en het volgen van de bijbehorende Clinic zijn een goede investering geweest.
Bedankt voor het kijken.
Jammer genoeg ben ik echt totaal vergeten om vooraf en tijdens wat foto's te maken. Ooit moet ik daar toch een keer aan denken. :|
In dit geval had het niet zoveel uitgemaakt. De auto ziet er altijd schoon uit, dankzij de wasstraat
Gisteren en vandaag bezig geweest, samen met mijn vader aan zijn auto, een Lexus RX400h.
Gisteren:
Gewassen (Dodojuice Born to be Mild, Meguiars' Washmitt en twee emmers)
Kleien voorkant (Meguiars)
Interieur: leren bekleding behandeld (Poorboys World Natural Look)
Polijsten (DAP900, Mezzo op wit, daarna Finale op zwart)
Hierna veel stof op de auto door het polijsten, dus weer afgespoeld, gewassen en afgedroogd.
Glaze aangebracht (DAP900, Dodojuice Lime Prime lite op rood)
Waxen (Dodojuice Purple Haze)
Vandaag:
Gewassen
Kleien (Mother's claybar en Meguiars clay).
Ook bij deze auto had ik met de Mother's clay erg veel residu/marring. Dit viel me al op tijdens het werk aan m'n Aygo. Vreemd, want ik lees alleen maar goede verhalen over de Mother's clay. Als het op is, ga ik een andere clay proberen.
Polijsten (Alleen Finale op zwart, een keuze van de "klant". Dit heeft niet verkeerd uitgepakt, maar ik persoonlijk had graag wat meer winst willen halen door een hit Mezzo op wit)
Weer gewassen.
Glaze aangebracht
Waxen
Door naar het resultaat:
En het verplichte plaatje
Wat mij betreft echt een fantastisch resultaat. De aanschaf van de DAP en het volgen van de bijbehorende Clinic zijn een goede investering geweest.
Bedankt voor het kijken.