• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste stapjes

@Dib Ik heb een prima alternatief voor een open tuinslang, het kost natuurlijk wel wat, maar dan heb je ook wat. Die is ook prima geschikt om een dak af te spoelen (niet te zwaar) anders kun je altijd nog een grotere of een 2e aanschaffen. Sterkte met die "zielige roker" in de buurt.
 
Ik heb in mijn omgeving nog geen wasbox gezien waar een kraan te vinden was. :S En om met een HD in de gieters te spuiten is ook omslachtig, maar als je moet, dan moet je. :)

Wat ik vroeger wel deed was de auto met een noodgang effe naar voren/achter rijden om het meeste water eraf te dwingen. Daarna zou je Spray&Wipe erbij kunnen gebruiken wanneer je gaat drogen. (Scheelt een hoop)
 
  • Leuk
Reactions: RbL
Wax: Ik mis eigenlijk nog wat in je lijstje. :) Een glaze! Mijn persoonlijke opinie is dat wanneer je dit gebruikt je een flinke glans kan creëren en dan de wax met eventuele oliën of dergelijke dan niet veel meer voor je doet.
jij ben toch niet zo van een glaze Pat of ben je van je geloof afgestapt:p
 
@Rémon - Naja, ls er niet gepolijst word... :p Zoals je zelf weet zal polijsten je écht resultaat geven, dus als je dat niet doet, dan zou ik een glaze gebruiken. ;)

Liever een glaze en dan een wax die goed is en weinig kost, dan een duurdere wax met allerlei oliën die niet zo goed verhuld als een glaze. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Rémon