• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Effe voorstellen

SVax-fan zei:
Gisteren met een vriend (Rolf) die mij bekend maakte met het merk Swissvax zijn auto gepoetst en in de Wax gezet.
Hij had net de duurste Wax van Dodo Juice aangeschaft, absoluut een mooi product dat een prima alternatief is voor Swissvax.

Groeten,
Erik Stempels.

Valt wel mee, DJ Supernatural (nee nog niet de Hybrid!) was een feest om "au naturel" aan te brengen, werk heel goed terapeutisch.....:-"

(Gewassen met DJ Sour Power, geclayed met DJ Clay icm DJ Born Slippy en daarna DJ Lime Prime) btw.....
 
mk-us zei:
Small.jpg
Haha leuk bewerkt deze Foto! :D
Vanbuiten is hij zeker small, maar vanbinnen...
De ruimte voorin is ongelooflijk en zoals deze rijdt ook, zolang je maar niet naar achteren kijkt.
Echt een Fun bakkie!

Groeten,
Erik
 
Zat al te wachten op een respons hehe
Ik ken de Smart, maatje heeft er 1 en als je er in zit dan valt het best mee.
Vind alleen echt een stadsauto, op de snelweg met 120 kon ik mij nou niet echt prettig voelen :(
 
Ik weet nog de 1e rit in slecht weer, ik zat met beide handen stevig aan het stuur, maar na een paar van deze ritten was ik er al aan gewend en reed ik al gauw met 1 hand aan het stuur (ja mag niet)
De top is nu 180km/h, ondanks de rechte achterkant van de auto.
Rijdt prima, zeker met de Bridgestone Potenza's.
Maargoed het is een poetsforum...

Groeten,
Erik
 
Een Smart, tja, klein bakkie hoor.
Wie koopt er nou zoiets? Zou ik echt noooooooit ... ehm ... dus .. w^^w :heart_eyes: