• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Effect Pro Vision heel snel weg.....

Da's toch onzin dat je ook een sealant moet gebruiken als je eenmaal gescrubt hebt... dat zou betekenen dat je met een scrub teveel weghaalt en dat dan later weer aan zou moeten vullen omdat het anders niet meer werkt zoals het glas als nieuw was.

Dat wordt hier helemaal niet gezegd. De TS heeft alleen de Scrub gebruikt en vond dat het waterafstotende effect snel weg was. Dat klopt, want de scrub heeft die werking helemaal niet. Het is een product om je ruit goed te reinigen en optimaal voor te bereiden voor de Rain Clear. De Scrub is een ruitenreiniger, verder niet.

Dressing op je wisserbladen is een big no-no :no Dat is vettig en dat wil je niet op je wissers en al helemaal niet op je voorruit hebben.
 
Inmiddels een stukje verder......

De ruit opnieuw gedaan en de wisserbladen vervangen.....
Resultaat is echt een stuk beter en zeer acceptabel echter zit ik nog wel met een waas.....

Heb zoals voorgeschreven door de kenners in dit topic met een natte doek afgenomen en drooggepoets.
Daarna nog een keer natte doek en droogpoetsen.......


Waterafstotend is het zeker en het zicht is veel beter.......echter bij gebruik vd ruitenwisser op lage snelheden trekt de nieuwe wisser toch een beetje een waas over de ruit....
Die waas trekt wel zeer snel weg.....maar hoop eigenlijk dat die waas ook nog wegkan....


Gr,
Danny.
 
@Puff: op lage snelheid + wisser geeft bij mij ook een kortstondige lichte waas, tot op heden dit nog niet weten te verhelpen.
Indien alleen stadritjes maakt dan is dit niet het beste middel daar je dan continue de wisser moet gebruiken en het dan tegen je gaat werken.
Boven de 50 km/u dan is het echt perfect
 
Zal ook wel een beetje aan de lijnen vd auto liggen denk ik....

Ik moet echt harder rijden om het gewenste effect te hebben.
Maar maakt niet zo heel veel uit.

Die waas is heel goed mee te leven en is zeer kortstondig.


Danny.