• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk account gemaakt

Nicootje001

Detailing trainee
20 jul 2020
7
35
Hallo medepoetsers,

Ik volg al jaren met de nodige belangstelling de fantastische shop en forum.
Dankzij dit forum, uitleg bij CC tijdens SDD en DAP clinic al een beetje voorzichtige kennis van zaken opgedaan.
Heb echter nog nooit een forumaccount / bericht gemaakt, ik merk dat iedereen hier enorm behulpzaam is!

Bij deze dus, ik ben een 38-Jarige autofanaat en woonachtig op 100 meter van de TML mainstage, namelijk te Boom België.
Ik beschik over voldoende producten om mijn wagen en die van mijn vrouw in topconditie te houden.

Sinds deze zomer rijd ik in een prachtige Mercedes E220 Cabrio in de kleur Cavansietblauw.
De wagen was niet nagelnieuw en beschikte over de nodige waskrassen, al snel merkte ik dat het een gevoelige kleur was en ik wilde hem in nieuwstaat met een coating. Ik heb echter nog nooit een coating geplaatst dus heb hem professioneel laten behandelen (hierover plaats ik later nog een vraag in het “problemen en oplossingen“ topic). —> (Probleem coating?)

Mijn vorige wagens (door de jaren heen zijn dit er wel al wat geworden):
  • Mitsubishi Colt (zilver)
  • Opel Astra G Cabrio (zilver)
  • Audi A3 1.9 TDI (zilver)
  • Audi A4 2.0 TDI (beige)
  • Volkswagen Passat CC 2.0 TDI (wit)
  • Mercedes C-klasse 220 W205 (palladiumgrijs)
  • Mercedes E-klasse Cabrio 220 A238 (cavansietblauw)
Poets ze!

Nico
 
Laatst bewerkt: