• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(eindelijk) Terug op het forum: Audi A3 Quattro 3.2 V6

Kikker79

Detailing chief
15 okt 2013
56
75
44
Amersfoort
IMG_7755.JPG
IMG_7756.JPG
IMG_7757.JPG
IMG_7758.JPG
IMG_7760.JPG
IMG_7764.JPG
IMG_7765.JPG
IMG_7766.JPG
IMG_7767.JPG
Beste detailers,

De afgelopen jaren heb ik vooral veel gewerkt aan andermans auto, met name (Engelse) klassiekers en sportauto's. Nu ik eindelijk weer eens tijd heb om mijn eigen auto te doen, wil ik weer gaan posten en reageren op het forum.

Eind vorig jaar kwam ik deze mooie auto tegen: de 2005 Audi A3 3.2 V6 Quattro met DSG en slechts 37500km op de teller. De Audi heeft 2 Belgische eigenaren gehad en heeft vooral op mooie zondagen gereden. Uiteraard is alles zorgvuldig gecheckt, maar de algemene staat spreekt eigenlijk voor zich. Als nieuw! Voordat ik er echt mee ging rijden zijn de injectoren ultrasoon gereinigd, de brandstofpomp vervangen en een aantal storingsgevoelige censoren. En wat gaat ie lekker!

Doel is om het exterieur optimaal de detailen. Het zijn vooral lokale plekjes die om aandacht vragen. Denk aan vogelpoep en kleine steenslag. De velgen staan al in de Gyeon en onder de kap is het ook al aardig acceptabel. Het interieur is krankzinnig mooi. Verder is er een Bluetooth-interface op de cd-wisselaar aangesloten, Hertz sub in de koffer en achter Sonniboy zonwering rondom.

Zodra ik serieus aan de slag ga open ik een projecttopic. En dan nu wat foto's! Die hadden dus niet bovenaan moeten staan...
 
Welkom (terug).
De A3 V6 (waar zie je die nog?) staat er smetteloos bij: nog steeds Gyeon-addict?

Als ik de auto binnen kan doen wel. Behalve de Cure, die gaat overal en altijd wel lekker! Helemaal als je snel moet afwerken. Ben ook altijd wel benieuwd wat een product buiten het boekje om doet, en dan is zoiets wel veilig.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw