• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk tijd om te poetsen....

GdV42

Detailing rookie
7 jul 2009
397
0
Beste Forumleden,

Gisterenavond afgestudeerd aan de HHS Bedrijfskundige Informatica. :party:

Ik heb een hele goede vriend beloofd dat als ik klaar zou zijn met mijn studie ik (samen met hem) om de verloren tijd in te halen zijn Corvette stingray zou detailen. Dus het hele vijf stappenplan. En daarna lekken crusen.....

Nu heeft de Corvette stingray kunstof "plaatdelen" die zo heb ik begrepen met een speciale lak zijn afgewerkt.

Kunnen jullie nog hints of tips geven ten aanzien van de te gebruiken materialen? moet ik nog rekening houden met "iets bijzonders"?

Ik zelf denk aan:

Wassen
kleien
swirls verwijderen met DAP en SSR en pads (en dan via testspot vastellen welke combi noodzakelijk is)
Black Hole (wat donkerder blauw metallic lak)
Collinite 915

Ik hoor graag van jullie

GdV42
Die dus inmiddels GdV45 zou moeten heten (want ik ben geen 42 meer) en die nu dus eindelijk zijn Bachelor degree heeft.
 
Gefeliciteerd met het afstuderen !
MegaMaandag / DwazeDonderdag komen er aan dus kijk voor Meg/Dodo spullen om het wassen / kleien ( eventueel dodo-wax ) !
 
Stingray................ :heart_eyes: . Ben gek op Amerikanen en vooral fotootjes..$$)

Owja en nog gefeliciteerd met de Bachelor.
 
Hoi,,
Antwoorden op jullie vragen<

Ja, Avondopleiding gedaan 4 jaar.....
Ik zal zeker foto's nemen
Ik gebruik bildhamber regular klei en dodo claylube
En ik gebruik meguiars gold class shampoo.
 
Heya mede BIér ;) Heel goed dat je afgestudeerd bent.. gefeliciteerd!

Nou kan je lekker aan de slag... detailen! :)^. Wel een mooi verslag maken heh.. ben benieuwd naar de Stingray
 
Heya mede BIér

Toch mooi dat woord: BIer en lekker.........

Dus samen met een goede vriend, garage, grote vette stingray met 5.7 liter blok en een neus die twee meter voor je uit steekt, lekker poetsen, bijpraten en een wit BIer

Zien jullie het voor je?????? Ik ook en het mooiste, binnenkort geen droom maar werkelijkheid.

Ik zal zeker wat foto's posten.


En bedankt voor jullie felicitaties.