• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

EJ2NH503P - De collectie

Ondanks dat ik de laatste tijd al aardig mijn best heb gedaan om de omzet van CC op te krikken toch nog maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt en tijdens de SSS nog wat "must have's" ingeslagen:

-Dodo Juice Diamond White
-Dodo Juice Light Fantastic
-Dodo Juice Blue Velvet
(moet alleen de Rainforest Rub, Purple Haze en Rubbishboy's nog dan heb ik ze allemaal staan...)

-Waxaddict Candy Gloss, wou nog graag een echte show wax in de collectie hebben

-Monello Peluce Bianco 65x45 6x
-Monello Sensa Bordi 45x45 3x
-Monello Sensa Aqua 45x45 3x
-Monello Thick Mitt 5x

-Gyeon Q2M Silk Dryer 70x90

-Autofinesse Revive Trim Dressing

-Poorboys Wheel Sealant

-Meguiar's Microfibre Cutting Disc X-tra Cut 125mm

-Nanolex Microfibre Wash 1000ml

-Scholl S3 Compound
 
Moet dat niet dan?

Nee, zonder gekheid... Ik vind dat fijne mitts en ik schuif mijn mitts door zeg maar. Een nieuwe gebruik ik voor de hoge delen van de body, na een x aantal keer gebruik/wassen ga ik die gebruiken voor de lagere delen van de body waar meer zand en zooi komt, daarna schuiven ze door voor dorpels, zwaar vervuilde sluitkanten en wielkastranden, tot slot gebruik ik ze voor uitlaten en motorblokken. Die blijf je dus toch af en toe nodig hebben en nu kan ik even vooruit...
 
Inderdaad, ik heb ook een doorschuifsysteem voor de mitts, echter heb ik er maar 3. Lijkt me met 5 dezelfde mitts wel lastig uit elkaar houden, daarom heb ik verschillde soorten. Heb ik minder risico me te vergissen
 
Ik trek een stiknaadje door de elastiek. krijg je mitt I, II, III etc. Dan zijn ze wel uit elkaar te houden.