• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

El Leon: New Wheels!

Zijn die dopjes trouwens alleen bij de dealer te verkrijgen, lijkt me niet toch? Heeft er iemand misschien een linkje?

Ik ben bij de Brezan geweest, maar daar hadden ze deze niet.

tamer zei:
Zijn die dopjes trouwens alleen bij de dealer te verkrijgen, lijkt me niet toch? Heeft er iemand misschien een linkje?

Ik ben bij de Brezan geweest, maar daar hadden ze deze niet.
je heb verschillende soorten van verschillende merken

Audi , die grijze uitvoering met de 6 kantige voorkant
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
VW, zwart en rond in zowel met als zonder de letters vw
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Seat , zwart en rond zonder letters erop
27072010036.webp

Je kunt ze dan kopen voor 17mm kop of de originele slotbouten.

Setje bij de dealer ben je nog geen 10 euro voor kwijt.

At ts , ziet er weer netjes uit , alleen waarom niet de keuze gemaakt voor de ultrac cento? Is toch net even wat nieuwer al dan niet de opvolger van deze.
Ik zou volgende keer gelijk vragen of ze de moeite willen nemen om het balanceer gewicht achter de spaken te verdelen, staat net wat strakker.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie Rims!

Kameraad (geregistreerd hier op het forum maar niet heel erg actief) heeft ook Leon en ook RS6en gehad.
Afgelopen weekend voor een meeting keertje zot gedaan, mijn Brock's onder zijn wagen, schuren deed het wel.
Gelukkig maar paar kilometer rijden naar de meeting.

scaled.php?server=801&filename=30625136651526774201532.webp

Tijdloos mooie velgen, staan onder bijna elke auto mooi. En heb zelf ook afdekkapjes geplaats vorige week, had ze nog liggen maar dat maakt het inderdaad wel helemaal af!!

rs 6 blijft de max voor mij !

de mijne zijn wel aan vervanging toe, die randen zijn rondom afgebutst op de stoep hihih.