Gisteren en vandaag de Leon weer eens lekker een full detail gegeven (op een paar details na helaas).
A3 deed ook lekker mee met zijn A4
De bedoeling was om hem helemaal in-and-out te doen maar het verwijderen van de folie op de voorportieren gooide roet in het eten.
Wat is dat een klus om die lijmresten weg te krijgen. Van alles geprobeerd: lijmverwijderaar, Glass Scrub, zelfs een rotary met polijstmiddel.
Mijn nieuwe grote vriend is de klein plastic scheermes i.c.m. A.S. Tardis, je moet even durven maar dat gaat een stuk sneller dan met een doekje en vingerwerk.
Waarom heb ik het weggehaald? Simpelweg omdat de kans groot is dat ik een keer aangehouden wordt ermee. Dat is al een keer gebeurt maar ik had toen mazzel (ze kregen een oproep).
Ben het ook zat om elke keer mijn ramen naar beneden te doen als er een politiewagen in de buurt is. Ik ben het liever voor voordat ik een prent heb.
Uiteraard blijven de achterzijruiten en achterruit lekker getint.
Stappenplan:
Dag1: (van 12:00 tot 16:00)
-Velgen met Bilberry Wheel Cleaner
-Bandjes met Super Degreaser ontvet
-Foamen met Hyperwash
-Ruiten met Glass Scrub schoon gemaakt
-Wassen met Zaino Z7 shampoo
-Drogen met Supernatural Drying Towel
-Lak gekleid met Meguiar's blauwe klei (mild) en Last Touch
-Velgen gekleid met Paarse harde klei en Last Touch
Dag 2: (van 9:00 tot 19:30)
-Velgen met Hyperwash gewassen
-Gewassen met Zaino Z7
-Afplakken
-Polijsten met de DAP500, witte Kompressor pad en Monello Mezzo
-1e ruit folie verwijderd
-Polijsten met de DAP500, groene Kompressor pad (finishing) en Monello Finale
-IPA wipedown
-Zaino Z6 wipedown
-Zaino Z5 i.c.m. ZFX accelerator
-Zaino Z5 i.c.m. ZFX accelerator (2e laag)
-Zaino Z2 zonder ZFX (3e laag)
-2e ruit folie verwijderd
-Ruiten met Glass Cleaner concentrate schoongemaakt
-Ruiten met Provision Rain Clear
-Velgen in de Wheelwax
-Banden in de Z16 Tiredressing
-Uitlaat met Powerball en Mother's Alu Polish
Picture Time!
Na de Mezzo:
Afters!
A3 deed ook lekker mee met zijn A4
De bedoeling was om hem helemaal in-and-out te doen maar het verwijderen van de folie op de voorportieren gooide roet in het eten.
Wat is dat een klus om die lijmresten weg te krijgen. Van alles geprobeerd: lijmverwijderaar, Glass Scrub, zelfs een rotary met polijstmiddel.
Mijn nieuwe grote vriend is de klein plastic scheermes i.c.m. A.S. Tardis, je moet even durven maar dat gaat een stuk sneller dan met een doekje en vingerwerk.
Waarom heb ik het weggehaald? Simpelweg omdat de kans groot is dat ik een keer aangehouden wordt ermee. Dat is al een keer gebeurt maar ik had toen mazzel (ze kregen een oproep).
Ben het ook zat om elke keer mijn ramen naar beneden te doen als er een politiewagen in de buurt is. Ik ben het liever voor voordat ik een prent heb.
Uiteraard blijven de achterzijruiten en achterruit lekker getint.
Stappenplan:
Dag1: (van 12:00 tot 16:00)
-Velgen met Bilberry Wheel Cleaner
-Bandjes met Super Degreaser ontvet
-Foamen met Hyperwash
-Ruiten met Glass Scrub schoon gemaakt
-Wassen met Zaino Z7 shampoo
-Drogen met Supernatural Drying Towel
-Lak gekleid met Meguiar's blauwe klei (mild) en Last Touch
-Velgen gekleid met Paarse harde klei en Last Touch
Dag 2: (van 9:00 tot 19:30)
-Velgen met Hyperwash gewassen
-Gewassen met Zaino Z7
-Afplakken
-Polijsten met de DAP500, witte Kompressor pad en Monello Mezzo
-1e ruit folie verwijderd
-Polijsten met de DAP500, groene Kompressor pad (finishing) en Monello Finale
-IPA wipedown
-Zaino Z6 wipedown
-Zaino Z5 i.c.m. ZFX accelerator
-Zaino Z5 i.c.m. ZFX accelerator (2e laag)
-Zaino Z2 zonder ZFX (3e laag)
-2e ruit folie verwijderd
-Ruiten met Glass Cleaner concentrate schoongemaakt
-Ruiten met Provision Rain Clear
-Velgen in de Wheelwax
-Banden in de Z16 Tiredressing
-Uitlaat met Powerball en Mother's Alu Polish
Picture Time!
Na de Mezzo:
Afters!