Hoi allemaal,
In het verleden heb ik al het een en ander gelezen op het forum en toen gelezen over de 2 emmer techniek die ik dan ook sindsdien probeer te hanteren.
Met echter mijn bruiloft om de hoek ben ik toch weer geïntereseerd geraakt in het "opknappen" van mijn 9,5 jaar oude Opel Astra G 2.2 DTI Cabrio.
Mijn naam is Christiaan en ik kom uit Weeze (Duitsland).
Ik rijd behoorlijk wat km's per jaar (40-50.000) en daardoor vraagt mijn auto de regelmatige schoonmaakbeurtjes.
Verder dan een sopje kwam ik echter nooit en nu wordt het echter tijd voor een professionelere aanpak.
Helaas ben ik doordat ik in Duitsland woon, wel gebonden aan wasbox (het is hier verboden de auto op straat te wassen) maar daarentegen heb ik wel een garage waar ik het een en ander kan aanpakken.
Dit was het even voor nu en ga ik weer verder met mij oriënteren op de producten zodat ik (hopelijk) in de komende 3 weken mijn auto nog grondig kan aanpakken zodat hij er op DE dag strak uitziet
In het verleden heb ik al het een en ander gelezen op het forum en toen gelezen over de 2 emmer techniek die ik dan ook sindsdien probeer te hanteren.
Met echter mijn bruiloft om de hoek ben ik toch weer geïntereseerd geraakt in het "opknappen" van mijn 9,5 jaar oude Opel Astra G 2.2 DTI Cabrio.
Mijn naam is Christiaan en ik kom uit Weeze (Duitsland).
Ik rijd behoorlijk wat km's per jaar (40-50.000) en daardoor vraagt mijn auto de regelmatige schoonmaakbeurtjes.
Verder dan een sopje kwam ik echter nooit en nu wordt het echter tijd voor een professionelere aanpak.
Helaas ben ik doordat ik in Duitsland woon, wel gebonden aan wasbox (het is hier verboden de auto op straat te wassen) maar daarentegen heb ik wel een garage waar ik het een en ander kan aanpakken.
Dit was het even voor nu en ga ik weer verder met mij oriënteren op de producten zodat ik (hopelijk) in de komende 3 weken mijn auto nog grondig kan aanpakken zodat hij er op DE dag strak uitziet