• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Emmer met wash&shine even aan de kant gezet..

Kingsma een machine maakt heel veel meer bewegingen als jij met de hand kan, ook word ern machine ze hand niet moe.

echter zal je op een motor altijd een groot gedeelte met de hand moeten doen, dus als je tank en koffers niet vol zitten met krassen zou ik geen machine aanschaffen.


als aanvulling op Quantoxx
mothers mag en alu polish of balgom is erg fijn spul om je alu en Chrome te poetsen.
dit kun je doen met een mf doek maar ook met een cone oid die je op de boormachine zet.
 
Dat was ook mijn gedachtegang, maar ik heb je gewoon het volledige advies gegeven. Misschien had je ook nog een auto om netjes te maken.

Als je handmatig aan de gang gaat zo ik je adviseren om een detailer (forumlid?) op te zoeken die je tank en fenders effe polijst. Met de hand is mogelijk, maar om nou tienduizend rondjes met je hand te gaan draaien lijkt mij ook zo saai.
De kosten van een machine versus een klein oppervlak die gepolijst moet worden, dat weegt niet op.

​Je velgen en eventueel ander chroom kun je inderdaad met een spulletje reinigen. De tip om het met een cone of vergelijkbaar iets te doen, op een schroeftol of boor, lijkt mij ook een goeie.
 
Dank je Quantox.Heel misschien kan ik een machientje lenen,maar om het met de hand te doen lijkt mij ook niet erg.Het gaat bij een motor niet om de m2,maar wel om veel sterk gebogen vlakken en bochten.
 
Kweenie waar je woont, maar ik woon in Leersum (Utrecht). Als je een keer wilt langskomen om de DAP te proberen of je lakwerk wilt polijsten, ben je welkom.

Ik heb een Stafford en een nóg gevaarlijkere vriendin, dus laat je Evil Intentions maar thuis. Haha!


Greetz
 
Das erg aardig aangeboden!Ik woon bij Doetinchem,Achterhoek,das ongeveer 70 minuten hier vandaan,beetje te ver dus.Ik ben overigens gek op honden en nog veel gekker op gevaarlijke vriendinnen.
 
Ah, meer als een rijden is ook zo onnozel. Naja, als je handmatig aan de gang wilt zal je mijn lijstje iets aan moeten passen.

Misschien dat iemand hier wat pointers kan geven voor het kiezen van handpads voor polijsten en waxen.

Ooh, via Google Maps kom ik uit op 50 min. rijden naar Doetichem, maar dat is nog steeds een eindje.


Greets
 
Hey, jij bent een mooie... Lees je eigen quote eens goed! JIJ zal mijn lijstje aan moeten passen. Haha!

DAP Powerpack eraf halen en de benodigde spullen los bestellen. (Polijstmiddelen/handpads/doeken)
Aangezien je handmatig aan de slag wilt, zou ik ook een glaze erbij bestellen. Deze zal lichte defecten wat verdoezelen en eventueel de zwarte lak wat dieper maken.

Een voorbeeld hiervan is een glaze die veel voorbij komt; Poorboys Black Hole.


Greetz
 
Ja,mijn fout.Dat krijg je ervan wanneer je zo wordt verwend...Die Blackhole stond inderdaad al op het lijstje.