Hoi Stijn,
Toevallig vorige week ongeveer hetzelfde gedaan. Had een testje met een nieuw product wat ik wilde vergelijken met lime prime en tripple. Om te voorkomen dat mijn 'werk' hierna weer verloren ging, heb ik er snel Cure overheen gedaan. Ging prima en aangezien lime prime de lak iets donker maakt kon je daarna goed zien dat lime prime er nog op zat. Wat betreft 'looks' geen enorm succes (voegde niks toe, Cure was mooier op kale lak dan over lime prime).
Ik weet niet of je black hole al in huis hebt, of dat je nog aan het shoppen bent, maar anders kan je misschien beter een All in One kopen en dan wel eentje met fillers. Wat dit betreft kan ik je Tripple van AF aanraden. Verwerkt in mijn ogen heel makkelijk en levert prima resultaat. Als ik de trillingen van mijn DAP beu ben, ga ik vaak hier mee verder, met zeker zoveel plezier en slechts een klein beetje minder resultaat. Ik gebruik hiervoor de Monello MF applicator pads (Disco duo??) en zeker als deze 'verzadigd' is kost het nauwelijks moeite om aan te brengen. Op de verpakking staat dat je 'light pressure' moet gebruiken en dit kan ik alleen maar onderstrepen. Gebruik je meer dan dat, dan heb je binnen vijf minuten een lamme arm en het resultaat is niks beter.
Er zijn meer AIO's te koop, bijvoorbeeld Need for Speed van Dodo, 'Polish with Carnuba' en zelfs Nanowax is een AIO, maar met al deze heb ik geen ervaring. Van Need for speed weet ik dat die niet geschikt zou zijn als basis voor een sealant (Cure is een spray sealant), van de PBW producten weet ik niets en Nanowax heeft geen 'fillers' (i.e. geen glaze).
In mijn ogen haal je hier een goed product mee in huis en ik baal er van dat ik dit pas later heb gekocht. Had ik dit gelijk bij mijn eerste bestelling mee laten komen dan had ik zeker sneller plezier aan het detailen gehad.
Wil je wel graag Black Hole gebruiken, dan kan dat zeker. Als je het wil combineren met Cure, zou ik zeker even wachten tussen het aanbrengen van Black Hole en Cure en Cure niet op je lak spuiten, maar enkel op de MF doek. Anders zou je kunnen proberen om na het aanbrengen van Black hole eerste een laag Wet Coat (schijnt overal op te hechten) of Bathe+ te gebruiken. Hier kan je dan weer (tweewekelijks?) Cure overheen doen.
Succes!