hey lezers : heb vandaag ,,weeral'' zowat 6 uur aan de nieuwe wagen besteed:-" .nog maar eens wassen en na het drogen een laagske natty's er op gezet.ik moest wel na het drogen ,telkens een stuk ,,afnemen'' met een goed uitgewrongen mf-doek en vervolgens direct afdrogen ,omdat met het gewone afdrogen dit niet lukte zonder kalk?plekjes achter te laten(twas weer warm vanmiddag)
ben er nu wel tevreden van(natty's),had eerst een andere mening.vrouwlief begon zich weeral af te vragen of dat dit allemaal wel nodig was.:bad toen ik dan alles die wax had gegeven en opgeblonken,heb ik de deurdorpels en alle andere ,,gespoten'' zichtbare delen aan de deuren als je ze opendoet onder handen genomen met pb prof.polish.mijn wagen kan er dus wel ff tegen denk ik!
voor de ramen heb ik idd dat produkt aangeschaft(provision),ik kwam het eerder toevallig tegen in het shoppingcenter en iets anders hadden ze gewoonweg niet bij halfords.heb toch nog goed moeten wrijven hoor ,maar resultaat was er wel.(had al 1 raam geprobeerd met iets van de schildpad-glaspolish ,maar ging zo traag voor die vlekken dat ik er mee gestopt ben en het gaf ook een vettige indruk bij het afvegen met een mf-doek)provision is zeker beter!!
ben ook eens langs een wasbox gereden(met de fiets voor info),was daar ne kerel bezig(er waren er wel een stuk of 15 bezig hoor)
met reclame van megs,en die was zijn auto zowaar aan het poetsen in zo'n box en nu komt het..........................
met de borstel van diene carwash en hij ging lekker te keer over z'n velgen om vervolgens(en ge kunt het al raden.........)
zijne lak goed onder handen te pakken!!8-()) .ik wist niet was ik zag en ben ff gaan vragen waarom hij dit deed.....
,,ik moet hem toch nog simoniseren,dus da kan geen kwaad....'' zei hij!!:klap
heb zelfs een kaartje gekregen met zijn site op:www.carcleaningsolutions.be(stond ook op de wagen,type vw-caddy-achtig)
deed dit in bijberoep en had er al 6 gekuist vandaag ,en dat was genoeg zei hij.(het was toen 13.30 uur!!)
sprak over porches cayenne's enzo of het niets was,ik zou die auto's eens willen zien,ik zou zo'n wagen op 2 uur nog ni deftig kunnen wassen,zonder een laagske wax er op te doen,diene gast vliegt dus volgens mij ,of hij begint om middernacht.
het weer was al ietske minder stoffig,ik kon al een half dak insmeren wachten en oppoetsen voor er weer een pakje stof op den auto lag.dit heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk dat er zo veel shit uit den hemel dwarrelt.heb al een paar fotokes genomen,maar ga wachten tot de communie om er wat werk van te maken(met foto's nemen toch al).heb den dustbuster ook al wel wat mogen gebruiken,toch handig als ge ff snel weg moet en ge kunt met nen stofvrije wagen ergens aankomen!!
dienen borstel heeft dus een vast plaatske gekregen: IN den auto!!
ik ga nog iets bedenken om fotokes te nemen van voor en achterkant,zonder dat ge de platen ziet(moet niks hebben van al diene gefotoshop met die platen,ik maak wel iets origineels(of toch ni eigenlijk,maar geduldgeduldgeduld dat komt in orde!!)
groeten danny