• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onverklaarbare vlekken/aanslag op meerdere nieuwe voorruiten

Ik zou toch echt even naar je ruitensproeier vloeistof kijken. Wellicht dat daar iets van vettige zooi in zit. Zulke vlekken aan de binnenkant heb ik ook niet eerder meegemaakt. De buitenkant zou in principe vet vrij gemaakt kunnen worden met een goede glasreiniger.
 
  • Leuk
Reactions: Celine1002
Ook ik heb deze problemen. De vlekjes en de “olievlekken” nu, na grondige CAR Clean ruitenreiniger.
Wat heeft jullie nu goed geholpen?
De Gaco Glass roll on? En /of nieuwe ruitenvloeistof?
Ik weet t echt niet meer.
 
Hi,

Ik heb nog steeds problemen met de ruit, het probleem waar ik mee begon, de vlekken, is nog steeds aanwezig, maar wel veel minder vaak.
Ik ben wel wat andere dingen tegen gekomen tijdens het schoonmaken van de ruit, de manier waarop de ruit reageert vind ik zelf nogal apart. Is dit iets wat ik hier nog kan plaatsen of moet ik hier een nieuw onderwerp voor aanmaken?

Bedankt alvast!
Hai Céline, we hebben elkaar al eens gesproken over dit onderwerp. Ook ik heb er nog steeds last van. Hoe is het nu bij jou, en heeft er bij jou echt iets goed geholpen? Gouden tip gevonden? Pfff… wordt er ondertussen zo moe van, iets of iemand moet hier toch vanaf weten?
Graag hoor ik van je.
Groetjes Tanja