• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ergernis!!!!

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.818
123
48
Probeer al een paar uur om een topic aan te maken in Te Koop. Het is gelukt, maar wat een drama om een foto toe te voegen. Ik zal vast en zeker iets niet goed doen, maar ik zou nu niet weten wat. Ik heb mijn foto's geupload via Image Shack, daarna de linkjes in mijn bericht opgenomen maar helaas geen foto's. Ook uploaden via het forum werkt niet. Het lukt nu ook niet meer om mijn bericht te wijzigen. Help!! Wat doe ik fout!! Het gaat om het topic waarin ik diverse Swissvax producten aanbied.

Met Google Chrome heb ik geen problemen . Normaal gebruik ik IE 11, maar wanneer ik een show-off plaats of een bericht met afbeeldingen, dan doe ik dat met Firefox of Google Chrome

Ik heb uit nood maar een nieuw topic aangemaakt. Mijn eerste topic werkt niet meer. Ben er helemaal klaar mee :-(

Ik heb ook wel eens regelmatig dat ik rustig een topic aan het lezen en dan wil ik daarop reageren, maar dan is de quickreply weg? De pagina moet dan vernieuwd worden en dan wordt deze wel geladen.
Als browser gebruik ik FireFox.

Voor mij is het duidelijk dat de kinderziektes nog uit de update gesleuteld moeten worden. De update is niet in alle opzichten een vooruitgang.