• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eric nieuw met Donkervoort poetsuitdaging

Ericc

Detailing rookie
14 apr 2017
8
15
Dag. Net nieuw op het forum en bezit een Donkervoort uit 1997. Is tot nu toe altijd gepoetst met kleurwax groen van turtle door vorige eigenaar. (Lees schoonvader) Ik ben op zoek naar betere poetsmiddelen. Alle tips welkom!

Welkom hier! Tip 1: zoekfunctie en stappenplan :D
Zonder gekheid, er zijn zoveel opties en meningen, dat is niet met een paar tips klaar.
Als je na het stappenplan en evt. Doorspitten van diverse topics nog vragen hebt, stel ze gerust!

Welkom op het forum en bij de club
Leuke auto een Donkervoort
En idd lees eerst even de stappen plannen door en beslis voor je zelf
wat je wil gaan doen.
Daarna zijn alle vragen welkom en zullen we met z'n allen ons best doen om te helpen
en onze mening te geven.

ps. FOTO'S van zo'n mooie zeldzame auto =)

Welkom hier, we willen wel graag foto van de auto zien.
20170415_113146.webp
20170415_113154.webp

• Leuk
Reacties: Ries
Welkom en wat kan/ga je veel leren op dit informatieve en vriendelijke forum. Zo'n Donkervoort blijft autorijden in haar puurste vorm, prachtig. Welke motor ligt er in? Specs?

Welkom en wat kan/ga je veel leren op dit informatieve en vriendelijke forum. Zo'n Donkervoort blijft autorijden in haar puurste vorm, prachtig. Welke motor ligt er in? Specs?
Ja geweldige auto. Ford zetec motor 1.6 getuned met 200 pk. Autogewicht rond de 600 kilo. Erg snel en goed opletten!
Iedere rotonde is fantastisch. Iedere drempel een nachtmerrie...

• Leuk
Reacties: M.oos en N@vigator
Hmmm... Ik heb wel eens voor de grap naast een Donkervoort gestaan, bij het stoplicht met mijn superdikke 318i. :p We hadden een kort gesprek je en ik zei dat ik hem er wel effe uit zou trekken met mijn veel te zware Duitsert met veel te licht blok. Beetje stoer gasgeven en ouwehoeren.. De man lachen --> Ik lachen --> Stoplicht op groen --> lachen --> Donkervoort knalde van zijn plek --> ik huilen...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Rémon en a3gtron