• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Erik stelt zich voor.

Erik

Detailing rookie
24 aug 2008
285
0
Hallo allemaal :-b

Mijn naam is dus Erik en ben 20 jaar oud.
Woon in het mooie Friesland tegen de grens van Drenthe / Groningen aan.

En ik rijd in een Volkswagen Golf IV TDI rond.
De auto is van 99' En sinds 11 junli in bezit. En stond toen op 215.000.

Paar foto's van m'n auto waaar ik heel wijs mee ben als 1e auto ! :grinning:
En daarom me ook heb aangemeld voor dit vreselijk handige forum.
Heb al 2x wat via Tim besteld.
De auto is al eens helemaal gekleid en in de natty's red gezet.

Omdat je natuurlijk je 1e auto goed wilt verzorgen !

IMG_0296.jpg

IMG_0287.jpg

IMG_0307.jpg

IMG_0301.jpg

IMG_0309.jpg


( Deukje zat bij aankoop al in de deur :confused: )

Dit is mijn auto die de nodige zorg krijgt.
Al ziet die er momenteel meer donkergrijs uit.
Die heerlijke landwegen hier.. Met het oogst seizoen ]d~^
 
Welkom!!
Mooie auto zeg!!!!!
Ook fijne auto's heb zelf rijles gehad in zo'n zelfde type ook tdi. ;)
Maar deze ziet er heel mooi uit!! :)^
 
Hallo Erik,

Welkom op dit forum. Mooie auto met strakke wielen :)^! Die van mij is ook van '99 en heeft ongeveer evenveel gelopen. Zo zie je maar dat met goede spullen en een beetje werk zo'n auto er weer perfect uit kan zien. Jammer van dat deukje trouwens, nog (laten) uitdeuken in de toekomst?
 
Omegauser zei:
Jammer van dat deukje trouwens, nog (laten) uitdeuken in de toekomst?

Ik moet hem idd nog steeds laten uitdeuken.. Maar dan wel proberen zonder bij te spuiten.
En dat is nog even zoeken. Aangezien de lak nergens schade heeft. Ben alleen bang dat als de deuk eruit gaat,
De lak barst / scheurt.
 
Welkom! En weer een ander auto op het forum. Ondanks de vele forumleden eh ook het grote aantal Golf's 4 op 's heeren wegen zijn er hier niet zo veel. Auto ziet er netjes uit, gezien de leeftijd. Dat deukje moet je even navragen. Parkeerdeukjes kunnen vaak ook zonder spuiten verwijderd worden.
 
DKBM zei:
Dat deukje moet je even navragen. Parkeerdeukjes kunnen vaak ook zonder spuiten verwijderd worden.

Uitdeuken zonder spuiten gaat hier niet lukken denk ik, :( daar is de deuk te groot en te scherp voor, voor zover ik dat vanaf deze foto kan beoordelen.
 
Erik zei:
plaatjes
Zo is die duidelijker

:auw Weinig kans op Paintless Dent Repair, of Uitdeuken Zonder Spuiten, zo je wilt. ;) Ik denk wel dat ze de deuk voor een groot deel kunnen herstellen, maar denk niet dat ze 'm helemaal weg krijgen.

Maar wellicht het overwegen waard, voor -ik schat, gezien de omvang- 2 á 250 Euro (ex. BTW.)
 
Vind die deuk niet echt schokkend, de deuk die door een openslaande deur bij mijn buurman zijn auto werd veroorzaakt zag er een stuk lelijker uit. Ik heb deze op de zaak laten herstellen en was niks meer van te zien (uitdeuken zonder spuiten.

Welkom trouwens ;)
 
deuk valt opzich wel mee. is altijd jammer dat wel!

helaas heb ik ook een deuk in me deur maar dan van een openslaande deur dus die is iets groter en lelijker ]-0