• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaring Bilt Hamber Auto Balm

Civicje

Detailing rookie
25 apr 2009
16
0
Ik heb vorige week een potje Bilt Hamber Auto Balm gekocht bij Cc. Dit vanwege de goede ervaringen op het engelse Civic forum.
Heb twee lagen BHAB op de motorkap gezet en het produkt heeft mij echt verbaasd.

Het verwerken is wat anders als bij andere waxen maar eenmaal aan gewend gaat het prima. Het uitpoetsen gaat nl. in het begin wat stroef. Op een bepaald moment voel je dat het gladder wordt. Helemaal uitgepoetst is het oppervlak werkelijk spiegelglad.
De glans (zwart-metallic Civic) is schitterend diep en mooier in vergelijking met de M16.

BHAB schijnt zeer duurzaam te zijn en heeft ook fillers die swirls onzichtbaar maken. Over dat laatste was ik nog enigzins sceptisch maar in de praktijk werkt het echt! De (weinige) swirls zijn na 2 lagen BHAB niet meer te zien. Een groot pluspunt aangezien een zwarte auto niet swirl vrij te houden is en ik niet elke maand met polijstmiddelen aan de gang wil.

Van het weekend de hele auto in de BHAB zetten en dan maak ik wel wat foto's. Tot nu toe ben ik zeer enthousiast!