• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaring met boot detailen?

Timon023

Detailing trainee
8 jan 2010
9
47
Hoi allemaal,

Ik had een vraag met betrekking tot een boot detailen,

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Welke spullen kan ik het beste kopen zoals:

Shampoo
polijstmiddel
polish
wax
welke pads

ik heb de dap en de aeg pe-150

de boot is van polyester

Hoe kan ik ook het dek goed aanpakken, is geribbeld , valt dit ook te polijsten?

Alle ervaringen en/of adviezen zijn welkom,

Alvast bedankt,

Timon

Poorboy's SSR is geschikt voor gelcoats. Er is ook een starterspakket met Poorboy's SSR.

Ja ik had de marine lijn gezien, iemand ervaring mee?

Ik vind die van poorboys opzich een goede optie, lekker veelzijdig, als ik wat over houd kan ik dat weer voor auto's gebruiken.

Erg toevallig dat dit topic geopend is!
Stond op het punt dit ook te gaan doen, aangezien mijn oom een verzoekje heeft ingedient voor zijn nieuwe boot ;)

Ik zou het wel willen proberen met de Monello serie aangezien ik die hier zelf heb :cool

Ah... leuk klusje, jij hebt de mazzel dat je niet in de brandende zon met 40 graden staat.
Ik heb het met een dap en wetsanden her en der voor elkaar gekregen.... maar voor een 12 meter geval ben ik aardig wat uurtjes bezig geweest ;)

De boot staat als het goed is aankomend weekend in de loods ;)
Dus dat wordt hopelijk snel een inspectierondje!

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden :cool