• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaring Soft99 Wheel Dust Blocker

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
3.409
193
50
Nuland
Iemand hier misschien ervaringen met Wheel Dust Blocker van Soft99??

Zou het eventueel samen te gebruiken met PB Wheel Sealant zijn??
 
Wheel Dust Blocker - Soft99

Klinkt als een spraycoating zoals CanCoat/CC36/etc. (Aanbrengen op een brandschoon oppervlak) Of je hier een Wheel Sealant overheen kan doen? Lijkt mij wel, maar dan is de vraag of de eigenschappen van de coating niet beter zijn en je deze dan verminderd door er Wheel Sealant overheen te doen. (Voor de standtijd zal het wel uitmaken, lijkt mij) + (Zeker niet ónder de coating :p )
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Ik was ook heel benieuwd naar dir product.. en had het al besteld voor het hier verkrijgbaar was.

Wat een absolute bende! Geld lekker in je zak houden.

De poorboys wheel wax is veel beter. Of Cancoat doet het ook verschrikkelijk goed op wielen.

Of Rim natuurlijk ;)
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Ik was ook heel benieuwd naar dir product.. en had het al besteld voor het hier verkrijgbaar was.

Wat een absolute bende! Geld lekker in je zak houden.

De poorboys wheel wax is veel beter. Of Cancoat doet het ook verschrikkelijk goed op wielen.

Of Rim natuurlijk ;)

Waarom is het een 'absolute bende'? :) Vervelend om aan te brengen, slechte sheeting/beading of...?
 
Nee... Het aanbrengen is juist super eenvoudig wat me eerst ook trok.

Puur de werking! Gewoon waardeloos!

Er staan prachtige filmpjes op YouTube, maar het komt niet in de buurt.

Het zou super vuilafstotend zijn, maar dat is het niet, ook zijn de velgen niet makkelijk schoon te maken.
 
Oud topic omhoog halen.

Heb nu zelf de wheel dust blocker eens getest op mijn nieuwe velgen.
Nu benieuwd hoe de werking is als ze echt vuil zijn.

 
  • Leuk
Reactions: M3fan
velgen zijn niet extreem vuil net geen 2 weken.
ik mag niet klagen.kan nu niet meteen vergelijken met iets anders.