• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaring Soft99 / Wax keuze

Heb het als winterprep gebruikt. Tevreden, goede standtijd en met de winters hier, prima te doen.

Valt dat vlekken mee..?

Geen last van gead als je het maar dun aanbrengt na ca 5 minuten uitbuffen. Ik heb per paneel gewerkt en dat ging goed.

Is Soft99 met de Dap aan te brengen?

Ja, heb ik wel gedaan. Zwarte pad past prima en kunt daardoor mooi dun aanbrengen. Makkelijker uitbuffen en geen vlekken tot gevolg.
 
  • Leuk
Reactions: Greener
Als die van de 12 maanden er 6 haalt ben ik al blij.
Hybrid Pasta Sealant zijn weinig ervaringen mee volgens mij?
 
De Purple Haze Pro is een hybrid. De Soft99 zal eerder een sealant zijn gezien zijn standtijd en dan denk ik niet dat hij het lekker vind als hij niet op een brandschone lak mag komen te liggen.

Ik denk alleen met je mee, hoor. :p
 
Hoe schoner de ondergrond hoe beter de standtijd.
De fuso coat houd het bij mij ook zeker langer stand dan 6 maanden.
Ze hebbe nu een extra sealent speciaal voor de coat, die word dan weer geboosd. Soft99 barrier and coat spray?
Werkt perfect!
 
Ik ben wel tevreden, goede standtijd om de winter (2 maanden dus) door te komen, maar verder...:innocent:
Sta nl allang weer met de kisten buiten om de auto weer een beurt te geven. Ga toch geen zes maanden wachteno_O om weer een nieuwe laag te proberen.

Variatie mensen, daar draait het niet alleen met eten om, maar ook met wax (en andere dingen):blush: