• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe wax keuze

Ik ben echt benieuwd wat je vond tegenvallen van Collinite...
Het is een goede wax, ongetwijfeld, maar heb er niks mee!

@Bikkel
Als je zo gaat kijken zou je niks kunnen vergelijken!!
In zo'n vergelijking ga je neem ik aan uit van de zelfde omstandigheden en manier van aanbrengen!

Ik bedoel niet om te vergelijken. Bedoel meer alles staat met de juiste handelingen doen.

Laatst kwam er een nieuw merk coating op de markt, die beweren, onze coating blijft 3 jaar zitten. Hoe kan je dat zeggen als je pas 3 maanden bestaat? Wat ze hadden gedaan: een auto in de coating gezet en de auto 80 keer gewassen achter elkaar. Ze gaan er vanuit dat je een auto om de 2 weken wast. Maar dit is een vergelijk van WC eend, je gaat een schone auto wassen, de auto heeft niks te lijden van zure regen, rijwind, zand en slechte ruitensproeier vloeistof. dus hoe kan je zeggen onze coating blijft 3 jaar zitten.

Snap je wat ik bedoel?

@Bikkel
Begrijp wat je bedoelt! Er worden sowieso belachelijke statements gemaakt betreft standtijden door de meeste fabrikanten!

Even betrefende mijn keuze voor een wax;
Heb veel waxen van DDJ gehad welke mij nooit hebben teleurgesteld, ben een grote fan van de Ibrido ondanks ik deze nog maar korte tijd heb!
Kan hierover dus ook niets over standtijd zeggen... Maar hij heeft mij tot dus ver nog niet teleurgesteld; wat dus ook de eeden voor dit topic is, nog een ibrido (ivm niet aanvullen voorraad bij CC) of een andere wax!

Hoor veel goede verhalen over het merk waxaddict in het algemeen, en zou dus graag hier een waxje van hebben! (Of
Meer in de toekomst :cool:)
Kan alleen weinig vinden over de verschillen tussen standtijd, beading, sheating en vuil afstoting van de verschillende waxen...

Heb ook zitten kijken naar de swissvax Onyx, mirage en shield!

Laatst bewerkt:
Een coating is inderdaad ook een optie, was onder de indruk op de gyeon clinic over hoe makkelijk het eigenlijk te verwerken is, mist de voorbereiding goed is.

En de prijs is eigenlijk niet zo gek veel duurder als de wax die jij zoekt.

Ik ga binnenkort een coating aanbrengen bij een collega welke minmaal 1000km per week rijd..
Hij wil wel eens testen hoelang het volhoud bij hem op zn auto!
Komt ook veel bij tankterminals als shell, koolen etc...
Niet de meest fijne locaties voor een auto...

Ben zelf wel echt op zoek naar een wax!
Vind het heerlijk om een waxje aan te brengen!

Ik heb hier een potje vitreo staan, daar kan ik alleen maar over zeggen dat die lekker ruikt en in een mooie glazen pot zit.

Ik heb een potje 15ml gekregen van Waxaddict toen, hier zit finale in. Deze zou je eventueel mogen hebben als je interesse hebt voor te proberen. Maar wel een mooie beading foto posten dan. Haha.
20160626_141202.webp

mijn vitreo ligt er pas een paar weken op. telkens na het wassen nog eens fo show erover. voorlopig heel tevreden.
kan me wel nog niet uitspreken welke langere standtijd heeft

@Ric325i
Wat is voor jou de reden geweest om voor de 21 te kiezen en niet voor de Vitreo of Quartz?
Leun momenteel ook het meest naar de 21...
Waarom? Potje vind ik mooier als die van de andere twee en ben wel fan van hybride waxen!

@deasha ,laat ik het zo zeggen de 21 kwam op mijn pad zeg maar...
Ik had verder weinig te kiezen ,het merk was toen nog onbekend (bij mij tenminste).
Maar hij bevalt erg goed. De Quartz ga ik nog proberen maar schijnt qua verwerking wel wat lastig te zijn naar verluid.

Bestelling geplaatst!

Onderweg is de Waxaddict edition 21!:cool:
Ook meteen even de 70mm pads van waxaddict besteld, nieuw flesje Acquafobia:heart_eyes: en de Hubikote Hubitrim
Erg benieuwd naar de Hubitrim trouwens!

• Leuk
Reacties: tembaco en Pietaah