• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ervaringen IK Foam Pro 2+ en welke foam

Op verlanglijstje!

Via AliExpress eens 3 van zulke dingen gescoord voor €42,-…. Blijft maar weer goedkoop blijkt duurkoop. Er leeft nog maar een na 2 kapotte gebruikt te hebben voor spareparts.

Eens dat is ook de way to go, echter bij het vullen omdat het aardig schuimend spul is, komt de helft alweer er over de rand uit. Korte slang en los handvat zou ook niet misstaan.

Anders zou de Gloria FM30 een uitkomst kunnen zijn, die hebben een los leverbare compressor die je erop kan schroeven. Dan ben je alleen wel duurder uit dan de IK e foam pro 2, en dan heb je nog geen (Bosch) accu en lader. Bovendien weet ik niet of er net zo veel positieve ervaringen mee zijn als de IK Foam pro 2 (hierbij ga ik er even vanuit dat de IK E Foam pro 2 gelijkwaardig presteert als de niet E-versie)

Eens dat is ook de way to go, echter bij het vullen omdat het aardig schuimend spul is, komt de helft alweer er over de rand uit. Korte slang en los handvat zou ook niet misstaan.
Eerst water en dan het mengsel voorkomt dat. En als je van tevoren een fles prepareert en als een biertje tappen de fles vult moet het lukken lijkt me.