Beste Cleaners;
Tot nu toe ben ik zeer, zeer te spreken geweest over alle producten die ik heb besteld en ontvangen via CarClean.
Maar nu ben ik toch een beetje genoodzaakt om een product wat minder credits mee te geven. Twee weken geleden gebruikte ik voor het eerst de Lime Prime Lite. Daar blijk je maar enkele druppeltjes van nodig te hebben, uiteraard positief. Ik heb het product verwerkt met een zwarte finishing pad op de DAP. Standje 4 tot max. 4,5 ............
Uitbuffen ............. Daar begon het al een beetje mis te gaan. Product is behoorlijk vettig en olie-achtig. Kreeg niet alles goed weggebuft.
Glans meer dan voldoende, maar hier en daar bleef ik vettige "lopers" zien. Blijven buffen en zo op het oog alles weg .............. Moeilijk te zien op een witte auto overigens. Daarna het geheel geseald met Insulator Wax.
Ik blijf echter plaatsen tegenkomen in de lak waar het "vettig" is.
Plaatsen opnieuw gedaan, van begin tot einde. Telkens blijkt de Lime Prime Lite de boosdoener ............
OF ................ Misschien is de autolak te nieuw, te glad en niet poreus genoeg ...........
Gaat om een nieuwe auto, voor de duidelijkheid. Geven jullie je mening eens. Is het product niet geschikt voor een verse lak ????? Of is het product "te vettig en te olie-achtig" ??????
Kan natuurlijk ook een combinatie zijn van beiden. Het gaat er mij dus niet om dat ik "bijval" krijg, maar ik kan in elk geval niet uit de voeten met dit product op de ( nieuwe ) lak. Het is net of ik met olijfolie op de lak heb geknoeid en dit niet goed meer van de lak krijg ........
Tot nu toe ben ik zeer, zeer te spreken geweest over alle producten die ik heb besteld en ontvangen via CarClean.
Maar nu ben ik toch een beetje genoodzaakt om een product wat minder credits mee te geven. Twee weken geleden gebruikte ik voor het eerst de Lime Prime Lite. Daar blijk je maar enkele druppeltjes van nodig te hebben, uiteraard positief. Ik heb het product verwerkt met een zwarte finishing pad op de DAP. Standje 4 tot max. 4,5 ............
Uitbuffen ............. Daar begon het al een beetje mis te gaan. Product is behoorlijk vettig en olie-achtig. Kreeg niet alles goed weggebuft.
Glans meer dan voldoende, maar hier en daar bleef ik vettige "lopers" zien. Blijven buffen en zo op het oog alles weg .............. Moeilijk te zien op een witte auto overigens. Daarna het geheel geseald met Insulator Wax.
Ik blijf echter plaatsen tegenkomen in de lak waar het "vettig" is.
Plaatsen opnieuw gedaan, van begin tot einde. Telkens blijkt de Lime Prime Lite de boosdoener ............
OF ................ Misschien is de autolak te nieuw, te glad en niet poreus genoeg ...........
Gaat om een nieuwe auto, voor de duidelijkheid. Geven jullie je mening eens. Is het product niet geschikt voor een verse lak ????? Of is het product "te vettig en te olie-achtig" ??????
Kan natuurlijk ook een combinatie zijn van beiden. Het gaat er mij dus niet om dat ik "bijval" krijg, maar ik kan in elk geval niet uit de voeten met dit product op de ( nieuwe ) lak. Het is net of ik met olijfolie op de lak heb geknoeid en dit niet goed meer van de lak krijg ........