• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen / tips alles in 1 producten

ik zou niet polijsten, maar gewoon iets met fillers erop smeren en afmaken met een vloeibare en goedkope wax.

de kopers zien het toch niet; als het maar een beetje schoon is en glimt. Bespaar je de moeite; alle eigen auto's die ik vlak voor verkoop nog perfect heb gedetailed gaf geen extra reactie bij de kijkers/kopers ten opzichte van auto's die ik 'gewoon' netjes heb gemaakt.

idd tinus, mijn idee !

Even snel kleien, SRP erover en afmaken met een oudje nl: DC step 3 Carnabau wax van megs.... staat vast nog ergens achter in de kast

kleien zou ik ook niet doen; zo min mogelijk tijd en materiaal aan besteden. Het verschil merkt de leek niet.

Ik moet mensen zelfs erop wijzen wat het verschil is tussen een gedetailde auto en een gewassen auto, en hen echt met de vingers het verschil laten voelen. Dan nog zijn de meesten niet onder de indruk van het nut... Een 50/50 toont verschil aan met b.v. polijsten, maar dan nog maakt het de meesten geen ruk uit.

Als het maar een beetje glimt en niet vies is.

ik heb ervaring met de M66 van Meguiars. Ik vond dit prettig werken en het was goed genoeg om een roze golf 3 auto weer rood te krijgen :)