Hallo beste forum leden,
Volgens mij hebben de amtenarenn in Den Haag en omstreken een zonnesteek.
Een auto op strat wassen mag niet.
Odfjel in de Rijnmond mag wel Benzeen lozen, met tonnen te gelijk.
Zou dit gore goedje dan ook niet rond Den Haag e.o niet op de strat neervallen dan?
En zo zijn er nog heel veel meer bedrijven die in de nachtelijke uren flink hun schoorstenen even laten spuwen met diverse chemische afval producten.
Dan lopen die domme ambtenaren te mekkeren over een auto wassen, volgens mij zijn deze niet van deze tijd, en hollen ze steds achter de feiten aan.
Ik zou die prent nooit betalen, maar die raad kan ik aan niemend geven.
Zoals u allen al ziet, is er geen APV die dit verbied, ik zou dus wel even verhaal gaan halen bij de desbetreffend ambtenaar van milieuzaken.
Dus volgens deze ambtenarij laten de auto's ook niet eens en drupje olie of koelvloeistof vallen, dan zou ik als ik hun was, per direct mijn ontslag indienen.
Ze weten dan ook niet wat er allemaal uit de lucht valt en wat de voertuigen allemaal laten vallen, en de gemeentes doen wel allemaal aan het vervuilen mee, ze hebben toch immers ook voldoende voertuigen op de weg rond rijden!
Dan zou het me veel eerlijker zijn, dat men het rijden van een voertuig ook zou verbieden, en ook de omliggende fabrieken te laten draaien.
Der ambtenaar die deze regel heeft uitgevonden, die is volgens mij niet helemaal fris, en heeft ook geen kennis van zaken.
Met vriendelijke groet,
Ad