• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen + 1e vraag

Die eerste lijkt mij los te staan van de andere krassen. De eerste is meer een "veeg", die er relatief makkelijk uit te krijgen is.

De andere foto's zijn heel duidelijk vandalisme, helaas helemaal erdoor... Enkel een herspuiting kan dit volledig oplossen, wil je dit toch polijsten, zorg dan dat je zeker niet door je vernis uitgaat. De kras krijg je er nooit helemaal uit met schuren/polijsten, dus stop tijdig.

Voor je franchise/vrijstelling kan je best even naar je verzekeringsmakelaar bellen, deze kan je exact vertellen waar je voor staat.

Hopelijk valt het nog mee en kan je deze rotte ervaring achter je laten zonder al teveel schade...
 
Die eerste lijkt mij los te staan van de andere krassen. De eerste is meer een "veeg", die er relatief makkelijk uit te krijgen is.

De andere foto's zijn heel duidelijk vandalisme, helaas helemaal erdoor... Enkel een herspuiting kan dit volledig oplossen, wil je dit toch polijsten, zorg dan dat je zeker niet door je vernis uitgaat. De kras krijg je er nooit helemaal uit met schuren/polijsten, dus stop tijdig.

Voor je franchise/vrijstelling kan je best even naar je verzekeringsmakelaar bellen, deze kan je exact vertellen waar je voor staat.

Hopelijk valt het nog mee en kan je deze rotte ervaring achter je laten zonder al teveel schade...
Aahja die 1e was van de aanrijding in Frankrijk. Dat was door de plastiek van de andere zijn spiegel in mijn motorkap. Die heb ik er perfect uit gekregen met de klei.
 
Waardeloos. Bij mij in de buurt schijnt ook vaker een autokrasser actief te zijn. Begrijp dat soort mensen niet. Hoop dat het goed opgelost wordt.
 
  • Leuk
Reactions: Gieljaam
Walgelijk zulke opzettelijke krassen. Succes met correct herstel. Het is niet eenvoudige een goede hersteller te vinden die het inéén goed doet.
 
Hopelijk kies ik de juiste schadehersteller hier in de buurt want ken geen enkele qua ervaring.