• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen AudiDesign

@AudiDesign mooi, zo'n rijtje Autoglym :)
Geen kleurcodering bij de gritguards maar gewoon lekker alles zwart?

Gewoon standaard zwart inderdaad! De verticale grit is enkel verkrijgbaar in het zwart daarmee :)

Afgelopen vrijdag de auto eindelijk opgehaald!
gid71fw.webp

Ik merk wel al dat de lak heel swirlgevoelig is, de spuiter zou hem denk ik ook wel niet volgens Detailing gewassen hebben denk ik.
Nu denk ik aan om de wagen om het half jaar, samen met de wax behandeling met de hand te polijsten met Chemical Guys VSS Swirl Remover of Poorboys SSR1 Light Abrasive Swirl Remover. Iemand die ervaring heeft met een van deze producten?
U
Dit stappenplan ga ik volgen:

*Foamen met Monello Magico snowfoam ph neutraal
*velgen poetsen met AutoGlym Clean wheels
*Auto wassen volgens het 2 emmer principe met Chemical Guys Glossworks PH Neutrale Shampoo
*auto afdrogen met microvezel droogdoek waar AutoGlym Quikdetailer opgeneveld is of auto droogblazen met een Sidekick.
*aanbrengen van AutoGlym tiredressing

Om het half jaar extra:
*Auto polijsten met CG VSS Scratch & Swirls Remover of of Poorboys SSR1 Light Abrasive Swirl Remover met handpad
*aanbrengen AutoGlym HD WAX met handpad

Opmerkingen of tips mag altijd :)

Laatst bewerkt: