• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Corsawim

Merivawim

Detailing chief
1 nov 2009
1.629
85
53
Hallo allemaal,
Ik ben Wim. Ik ben al een tijdje een tevreden Meguiarsgebruiker en deed alles met het handje.
Door op verschillende forums te gaan lezen en de kans te krijgen om eens met een DA te mogen werken bij een echte detailer, werd ik gebeten door het jullie wel bekende virus.
Ik heb dan ook sinds enkele dagen een DAP in mijn bezit.
Ik was eerst wat terughoudend om zulk een toestel aan te kopen via het internet, maar door de goede commentaren hier op het forum, heb ik het toch gedaan.
Tim en Dennis hebben er inderdaad voor gezorgd dat het bestelde starterspakket (met de poorboysprodukten en de dap) veilig aan huis werden geleverd hier in België.

Vandaag heb ik de dap voor het eerst getest op....ons acrylbad. Door het gebruik was dit vol swirls komen te staan en enigzins mat geworden. Ik heb er de dap op losgelaten met de witte LC-pad en SSR1. Na twee passen waren de meeste swirls verdwenen en verscheen een mooie glans. Daarna heb ik het beschermd met een laagje collinate-wax. Het voelt nu lekker glad aan en glanst als nieuw.

Na de winter waag ik me aan het wagenpark en kan het feest pas echt beginnen ;)

groetjes, Wim
 
Bedankt iedereen voor jullie welkom.
Ik was nog vergeten te vermelden uit wat ons wagenpark(je) bestaat:
1) Opel Corsa C 14 2001 zilvergrijs
2) Opel vectra C 20CDTI break 2005 : donkerblauw metallic (leasewagen van m'n vrouw)
3) Suzuki SJ 410 QX 1983 : zilvergrijs.

Den dap zal dus mogen werken :)

groetjes, wim