• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen dan maar

Pinomerta

Detailing rookie
3 nov 2009
73
0
Gents,

Ik ben net als velen van jullie in de ban van glimmende, snelle en exclusieve bolides. Om ze zo te houden ben ik me enigszins aan het verdiepen in the art of cleaning! Momenteel rijd ik (nog) een BMW 5 serie en heb ik een Jag (daarover later meer :ja ). Ik heb al ongelofelijk veel handige tips gelezen en er mijn voordeel mee gedaan. Tijd dus om mezelf aan te melden hier in het forum. In het verre verleden bestond een deel van mijn zakgeld :roll uit de opbrengsten van het wassen van auto's. Ik dacht dus heel goed te zijn in het wassen en waxen van auto's NOT dus :no . Als ik zie wat sommigen van jullie voor mekaar krijgen 8-()) respect echt!!!

Goed, het eerste wat ik heb gedaan is alle rommel van de C-merken eruit gegooid. Nieuw spul besteld bij Carclean.com en de handige filmpjes bekeken. Daarna aan de slag en tot de conclusie komen dat ik nog veel moet leren :grinning:

Oké zoals gezegd ga ik graag gebruik maken van jullie ervaring en expertise. Ik heb ook nog wat specifieke vraagjes maar die zal ik stellen in de betreffende deelonderwerpen.

Oh ja mochten jullie in de omgeving van Almere de behoefte hebben aan een stel extra handjes bij het cleanen, waxen, detailen enz... laat het me weten. Ik leer graag van jullie en met name ook het polishen met de DAP!

Thanx

Ivo
Almere
 
Thanx Soepergrover

- Meguiars Gold class car wash
- Meguiars NXT tech wax 2.0
- Rimwax
- Chemical guys extreme leather cleaner
- en enkele pads...

Op het verlanglijstje staat nog de DAP en enkele andere producten! :kado
 
Welkom Ivo!

Je bent hier aan het juiste adres voor al je vragen!Al zal ik die (nog) niet kunnen beantworden want ben zelf een newbie!:grinning:
 
Pinomerta zei:
- Meguiar's Gold class car wash
- Meguiar's NXT tech wax 2.0
- Rimwax
- Chemical guys extreme leather cleaner
- en enkele pads...

Op het verlanglijstje staat nog de DAP en enkele andere producten! :kado

Op het verlanglijstje staan de DAP en andere producten..... die heb ik eerder gehoord. :D In de praktijk betekent dat: nog voor het eind van het jaar is de DAP + aanverwanten in huis en is er meer gespendeerd aan detailing producten dan aan benzine voor de 2x6 cylindertjes.:-b

Uiteraard ook van harte welkom! :)^