• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen dan maar

dragmits

Detailing rookie
28 mei 2012
2
0
Hallo forumgebruikers

Ik ben remco uit nieuwkoop en een complete noob als het aankomt op car detailing, inplaats van kleine krasjes weg te krijgen krijg ik er alleen maar bij en in plaats van afhankelijk te zijn van een duur poets bedrijf (waar ik de laatste keer ook van afvroeg of ze goed werk hadden geleverd)

Ik rijd een mitsubishi lancer evolution VI uit 1999 die helemaal opnieuw opgebouwd is sinds 2008 toch zonde om te verwaarlozen !!

hier eerst maar eens wat foto´s

DSC02609.webp

DSC01456.webp

DSC01330-2.webp

evo-37.webp

evo-35.webp

DSC00166.webp

DSC02607.webp

Welkom !

Gaaf ding, geeft dat eigenlijk niet veel gedoe met de import zo'n wagen met de besturing rechts ? En het opnieuw opbouwen, heb je daar zelf veel aan gedaan ?

Bedankt voor alle leuke reacties

de besturing was geen probleem bij het importeren hij kwam er zo doorheen

DSC01400.webp

Het opbouwen heeft marcel van dale gedaan ik mocht de onderdelen schoonmaken ik heb helaas niet de kennis en de ruimte voor zo een project

Het rechts rijden wendt er snel alleen erg uitkijken bij inhalen van grote voertuigen vanwege het zicht op de weg.