• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen dus haha

Steffiseat

Detailing trainee
9 jul 2021
89
33
Hallo allemaal!
Ik ben Steffi Wermink en ik rijd in mijn prachtige seat arosa(zie foto). Heb al veel forums hier gelezen en zeker wat aan gehad. Erg leuk al die verschillende meningen. Hopen dat we elkaar kunnen helpen!

Tot snel!
 

Bijlagen

  • 20210708_174221.jpg
    20210708_174221.jpg
    543,3 KB · Weergaven: 118
  • Leuk
Reactions: PA27506
Nou kan de foto een vertekend beeld geven, maar... Volgens mij kan de lak wel een polijstbeurt gebruiken, de onderlip van de bumper en wielkasten kan een dressing gebruiken en de koplampen zijn vergeeld? :p

Ik ben totaal niet geleerd op het technische gebied. Kleppensysteem? Enige belletje wat bij mij gaat rinkelen zijn de kleppen van de cilinders.

Mijn moeder heeft een tijd een Arosa Sport gehad. 1.4, dacht ik. Uitlaatje in het midden, sportonderstel en dergelijk. Wat een go-kart! Kleine gebakkie trok de stenen uit de straat, haha! (En dat voor een boodschappen-autootje voor een oudere dame)
 
Hij is net gepolijst haha en de koplampen zijn nog goed hoor, dit is misschien een betere foto. Kleppensysteem is een systeem voor je uitlaat, kleppen open(via afstandsbediening dan lekker brul geluid, kleppen dicht dan heb je gewoon geluid. Ik heb ook de sport versie, lekker klein pittig ding haha.
 

Bijlagen

  • 20210707_090537.jpg
    20210707_090537.jpg
    374,5 KB · Weergaven: 83
Altijd een geinig koekendoosje gevonden deze arosa´s. Heb er zelf nooit mee gereden maar ik geniet er wel van om er eens naar te kijken. Zeker als ze goed verzorgd worden :cool:
 
Nou kan de foto een vertekend beeld geven, maar... Volgens mij kan de lak wel een polijstbeurt gebruiken, de onderlip van de bumper en wielkasten kan een dressing gebruiken en de koplampen zijn vergeeld? :p

Ik ben totaal niet geleerd op het technische gebied. Kleppensysteem? Enige belletje wat bij mij gaat rinkelen zijn de kleppen van de cilinders.

Mijn moeder heeft een tijd een Arosa Sport gehad. 1.4, dacht ik. Uitlaatje in het midden, sportonderstel en dergelijk. Wat een go-kart! Kleine gebakkie trok de stenen uit de straat, haha! (En dat voor een boodschappen-autootje voor een oudere dame)
Hoi! Weet je ook wat ik kan gebruiken voor de bumper? Om die weer een beetje zwarter te krijgen?